سهراب بر فروشان با اشاره به انتشار برخی ویدئوهای غیر کارشناسی که با هدف تخریب وجهه محصولات ایران خودرو در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، تصریح کرد..
بورس24 : معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هر گونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
سهراب بر فروشان با اشاره به انتشار برخی ویدئوهای غیر کارشناسی که با هدف تخریب وجهه محصولات ایرانخودرو در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، تصریح کرد: با توجه به تکنولوژی مدرن و به روز سالن های رنگ ایرانخودرو، احتمال بروز ایرادات ظاهری و دوام در رنگ بدنه به حداقل رسیده، اما در صورت وجود ایراد نیز با توجه به گارانتی سه ساله، مشتریان محترم می توانند با مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت، نسبت به رسیدگی و رفع ایرادات احتمالی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: در تمامی خودروسازهای جهان، به منظور جلوگیری از زنگ زدگی، سطح ورق خودرو با پوشش های مخصوص رنگ PT و ED (Pre-Treatment و Electro Deposition) آغشته و رنگ آمیزی می شود و این فرآیند کاملا مکانیزه است که سالنهای رنگ ایرانخودرو نیز از مجهزترین سالنهای رنگ بوده و همین فرآیند را طی میکند.
به گفته وی، روش آماده سازی و رنگ آمیزی خودرو در تمامی خودروسازان بهصورت غوطه وری و شناور شدن در مواد است تا تمامی بخشهای بدنه به رنگ آغشته شود تا از زنگ زدگی جلوگیری به عمل آید.
برفروشان با بیان اینکه با ورود آسیب به لایه های رنگ و از بین رفتن سطوح پوششی رنگ و ED، فرآیند اکسیداسیون آن آغاز میشود، تاکید کرد: این آسیب میتواند در اثر تصادف، وارد شدن ضربه، ایجاد سوراخ و حفره برروی بدنه و.... بر روی بدنه خودرو وارد شود و به منظور جلوگیری از زنگزدگی و گستردگی زنگ زدگی باید در کوتاه ترین زمان ناحیه آسیب دیده با مواد استاندارد و توسط افراد ماهر اصلاح شود.
وی درخصوص خودروی به نمایش گذاشته شده در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: خودرو دچار تصادف شده و مشخص نیست چه مدت زمانی خودرو در این وضعیت نگه داری شده است و در لبه های داخلی گلگیر برای نصب تجهیزات اضافی سوراخ کاری انجام شده که لایه های رنگ و نواحی گلگیر را از حالت استاندارد رنگی خارج کرده و آنالیز دقیق تر مشکل نیازمند بازدید فنی خودرو است.
بر فروشان گفت: شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو درگاه اصلی رسیدگی به مشکلات محصولات این گروه صنعتی است که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع ایراد و جلب رضایت مشتریان اقدام می کند.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.