Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

صندوق های سهامی اهرمی از جذابترین صندوق های سرمایه گذاری هستند که به دلیل ویژگی اهرمی می توانند سود بیشتری را نسبت به بازار برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورند. تا کنون 4 صندوق اهرمی در بازار پذیرش شده که سه صندوق پذیره نویسی شده و در حال معامله هستند. سهام صندق سرمایه گذاری سهامی کاریزما با نماد اهرم 29 آذر 1400 پذیره نویسی شد. حدود یک سال بعد یعنی در تاریخ 14 آبان 1401 صندوق سرمایه گذاری اهرمی توان مفید با نماد توان وارد بازار سرمایه و پذیره نویسی شد. سویمن صندوق اهرمی صندوق سرمایه گذاری سهامی شتاب آگاه با نماد شتاب بود که هشتم خرداد ماه پذیره نویسی شد و چهارمین صندوق سرمایه گذاری اهرمی یعنی صندوق سرمایه گذای سهامی شتاب فارابی با نماد جهش بیستم خرداد ماه در بازار سرمایه پذیرش شده و در آستانه پذیره نویسی قرار گرفته است.

تکنیک خرید سهام با اعتبار در کف بازار

صندوق های سهامی اهرمی از جذابترین صندوق های سرمایه گذاری هستند که به دلیل ویژگی اهرمی می توانند سود بیشتری را نسبت به بازار برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورند. تا کنون 4 صندوق اهرمی در بازار پذیرش شده که سه  صندوق پذیره نویسی شده و در حال معامله هستند.

سهام صندق سرمایه گذاری سهامی کاریزما با نماد "اهرم" 29 آذر 1400 پذیره نویسی شد. حدود یک سال بعد یعنی در تاریخ 14 آبان 1401 صندوق سرمایه گذاری اهرمی توان مفید با نماد "توان" وارد بازار سرمایه و پذیره نویسی شد. سویمن صندوق اهرمی صندوق سرمایه گذاری سهامی شتاب آگاه با نماد "شتاب" بود که هشتم خرداد ماه پذیره نویسی شد و چهارمین صندوق سرمایه گذاری اهرمی یعنی صندوق سرمایه گذای سهامی شتاب فارابی با نماد "جهش" بیستم خرداد ماه در بازار سرمایه پذیرش شده و در آستانه پذیره نویسی قرار گرفته است.

پذیره نویسی همه این صندوق های اهرمی با قیمت یک هزار تومان انجام شده است. "اهرم" که قدیمی ترین صندوق اهرمی قابل معامله در بازار محسوب می شود اکنون در محدوده 2 هزار تومان قرار دارد. از زمان پذیره نویسی "اهرم" یعنی اواخر آذر سال 1400 تا کنون شاخص کل بورس حدود 63 درصد رشد کرده در حالی که بازدهی "اهرم" در این مدت حدود 100 درصد بوده است.

"توان" در حالی از زمان پذیره نویسی تا کنون بالغ بر 70 درصد بازدهی داده که از آبان 1401 تا کنون شاخص کل 62 درصد رشد کرده است.

بررسی این آمار نشان می دهد که صندوق های اهرمی همواره از بازار بازدهی بیشتری داده اند. خرید صندوق های اهرمی می تواند با اهرم حداکثر سه برابری سود بیشتری را عاید سرمایه گذاران کند. ضمن این که این صندوق های اهرمی دارای بازارساز حرفه ای هستند و نسبت به سایر سهام ریسک کمتری دارند و در دوران ریزش نسبت به بازار افت کمتری را متحمل خواهند شد.در واقع شما با سرمایه گذاری در صندوق های اهرمی از فرصت خرید سهام در کف و استفاده از اعتبار (اهرم) برای کسب حداکثر سود استفاده می کنید.به نظر می رسد بازار اکنون چنین شرایطی دارد و سرمایه گذاری در صندوقی که دست کم یک ماه تا چیدمان پرتفوی زمان دارد دارای توجیه است.

هشتم خرداد ماه پذیره نویسی 490 میلیون واحد از واحدهای صندوق سرمایه گذاری سهامی اهرمی "شتاب" آگاه انجام و معاملات ثانویه آن از روز گذشته 21 خرداد ماه آغاز شد.

بیستم خرداد ماه صندوق سهامی شتاب فارابی با نماد "جهش" در بازار سرمایه پذیرش شد و در آستانه پذیره نویسی و آغاز معامله در بازار سرمایه قرار دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24