Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر کل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان و مدیر کل محیط زیست استان کرمان به همراه تیم کارشناسی این اداره کل متشکل از معاون محیط زیست انسانی و رئیس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد، به مناسبت هفته محیط زیست از شرکت مس باهنر بازدید کردند...

بازدید مدیر کل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست و مدیر کل محیط زیست استان کرمان از مس باهنر

بورس24مدیر کل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان و مدیر کل محیط زیست استان کرمان به همراه تیم کارشناسی این اداره کل متشکل از معاون محیط زیست انسانی و رئیس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد،  به مناسبت هفته محیط زیست از شرکت مس باهنر بازدید کردند.

در این دیدار که اسماعیلی معاون بهره برداری و فنی مهندسی و کلاهدوز مدیر حراست  مس باهنر حضور داشتند گزارشی از فعالیتهای تولیدی و زیست محیطی این شرکت ارائه شد .

مدیر کل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست پس از بازدید از مس باهنر در گفتگویی با روابط  عمومی این شرکت ضمن تشکراز کارگران و مدیران این مجموعه که در تحرک چرخ اقتصاد کشور همزمان با تلاش برای حفظ محیط زیست فعال و کوشا هستند ، تلاش آنان  را در ارتقای استانداردهای زیست محیطی قابل تقدیر دانست. وی اقداماتی همچون:

نصب سیستم پایش آنلاین غبار گیر مجتمع ، رفع نواقص فیلترهای موجود. مدیریت پساب صنعتی. مدیریت پسماند و بهبود عملکرد کوره ها را نام برد. 

تهیه استخر پساب ذخیره جهت افزایش ظرفیت سیستم  را در مس باهنر مثبت ارزیابی کرد و افزود : با نگاه ارزشمندی که مدیرعامل، مسئولان و کارگران این شرکت به موضوع محیط زیست دارند؛ ارتقای وضعیت زیست محیطی این مجموعه دور از انتظار نیست.  

خالویی مدیر کل محیط زیست استان کرمان نیز فعالیت های صورت گرفته در این شرکت را ارزشمند دانست و بیان داشت؛ مس شهید باهنر در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز تعامل بسیار خوبی با محیط زیست استان داشته‌ است.

لازم به ذکر است مس باهنر لوح و تندیس صنعت سبز و نمونه کشوری و استانی را در کارنامه فعالیت خود طی سال‌ های اخیر داشته است.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24