Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 : صندوق سرمایه گذاری سهامی اهرمی شتاب فارابی با نماد جهش در فهرست صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد. جهش چهارمین صندوق اهرمی است که به بازار سرمایه راه یافته است. نخستین صندوق اهرمی بازار سرمایه صندوق سرمایه گذاری سهامی کاریزما بود که با نماد اهرم پذیره نویسی شد. پس از آن صندوق اهرمی توان مفید با نماد توان و صندوق سهامی اهرمی آگاه با نماد شتاب وارد بازار سرمایه شدند. صندوق اهرمی جهش فارابی نیز توانست با پذیرش در بازار سرمایه عنوان چهارمین صندوق اهرمی سهامی را کسب کند.

چهارهمین صندوق اهرمی بازار رونمایی و درج شد ؛ «جهش»

بورس24 : صندوق سرمایه گذاری سهامی اهرمی شتاب فارابی با نماد "جهش" در فهرست صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد.

"جهش" چهارمین صندوق اهرمی است که به بازار سرمایه راه یافته است. نخستین صندوق اهرمی بازار سرمایه صندوق سرمایه گذاری سهامی کاریزما بود که با نماد "اهرم" پذیره نویسی شد. پس از آن صندوق اهرمی توان مفید با نماد "توان" و صندوق سهامی اهرمی آگاه با نماد "شتاب" وارد بازار سرمایه شدند.

صندوق اهرمی "جهش" فارابی نیز توانست با پذیرش در بازار سرمایه عنوان چهارمین صندوق اهرمی سهامی را کسب کند.

موسسین صندوق جهش فارابی شرکت سبدگردان فارابی، شرکت کارگزاری فارابی و شرکت سرمایه گذاری فارابی هستند. مدیر این صندوق شرکت سبدگردان فارابی و متولی آن موسسه حسابرسی هدف نوین نگر است.

تعداد واحدهای سرمایه گذاری ممتاز نوع دوم جهت پذیره نویسی این صندوق 490 میلیون واحد در نظر گرفته شده و از تاریخ 20 خرداد در فهرست نرخ های بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شده است.

صندوق های سهامی اهرمی به سرمایه گذار امکان سرمایه گذاری در بورس با قدرتی بالاتر از دارایی خودتان را می دهد. به بیان دیگر این صندوق ها با نظر مدیر خود می توانند تا دو برابر ارزش دارایی اهرم داشته باشند. یعنی اگر به عنوان مثال 10 میلیون در آن ها سرمایه گذاری کنید، در روند های صعودی بازار، قدرت سرمایه گذاری شما می تواند تا 30 میلیون تومان افزایش داشته باشد و در واقع سه برابر سود کنید. این مهمترین ویژگی صندوق های اهرمی به شمار می رود. ضمن این که با سرمایه گذاری در صندوق های اهرمی نیازی به دریافت اعتبار از کارگزاری ندارید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24