Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 : استراتژی های گروه مالی مهرگان در بازار سرمایه ایران بررسی شد. سعید خانی پور مدیر عامل سبد گردان مهرگان (بازوی اجرایی گروه مالی مهرگان در بازار سرمایه) در حاشیه فاینکس 2023 در گفت و گو با خبرنگار بورس 24 اعلام کرد : این شرکت اواخر اسفند سال گذشته تاسیس شده و حدود ۳ ماه از عمر کاری آن می‌گذرد، هدف از تشکیل این مجموعه تکمیل زنجیره خدمات و ابزارهای گروه مالی مهرگان و گروه مالی ساتا بوده است. شرکت از شروع فعالیت حدودا ۱۰۰۰ میلیارد ریال AUM سبدهای اختصاصی‌ داشته است...

ساتا 500 همت دارایی تحت مدیریت دارد

بورس24 : استراتژی های گروه مالی مهرگان در بازار سرمایه ایران بررسی شد.

سعید خانی پور مدیر عامل سبد گردان مهرگان (بازوی اجرایی گروه مالی مهرگان در بازار سرمایه) در حاشیه فاینکس 2023 در گفت و گو با خبرنگار بورس24 اعلام کرد : این شرکت اواخر اسفند سال گذشته تاسیس شده و حدود  ۳ ماه از عمر کاری آن می‌گذرد، هدف از تشکیل این مجموعه تکمیل زنجیره خدمات و ابزارهای گروه مالی مهرگان و گروه مالی ساتا بوده است. شرکت از شروع فعالیت  حدودا ۱۰۰۰ میلیارد ریال AUM  سبدهای اختصاصی‌ داشته است.

وی گفت:  هم اکنون موافقت اصولی صندوق سهامی خود را از سازمان بورس گرفته‌ایم و ان شاالله تا هفته‌های آینده مجوز این صندوق را دریافت می‌کنیم ،همچنین ایجاد صندوق‌های متنوع را در دستور کار داریم که ان شاالله به تدریج با مذاکره با سازمان مجوزهای فعالیت را اخذ خواهیم کرد.

بازوی اقتصادی گروه مهرگان هستیم

به گفته وی،اساسا" گروه مالی مهرگان به عنوان بازوی اقتصادی گروه ساتا در بازار سرمایه است، برای همین توسعه نهادی آن یکی از ماموریت‌های مهمی است که هم وزرات دفاع و هم گروه ساتا را متحول کرده تا بتوانیم توسعه دهیم.

خانی پور گفت:  مجوز فعالیت شرکت در اواخر اسفند 401 دریافت شده، ولی در همین مدت کوتاه هم چون اعتقاد به ایجاد روابط و توسعه روابط در برنامه کاری‌مان داریم و  با گروه‌های مختلف مالی در بازار وارد تعامل هستیم، یعنی سعی می‌کنیم کارهای مشترکی را چه در ابزارها و چه در محصولات مالی انجام دهیم.

وی گفت:  در مجموعه ساتا  پتانسیل‌های  زیادی وجود دارد ، ساتا جزو بزرگترین گروه‌های اقتصادی کشور بوده و بیش از ۵۰۰ همت حجم برآوردی دارایی‌های تحت مدیریت آن است. نیازمندیم که  با توسعه نهادی درون سازمان و با کمک ابزارهای که سایر همکاران در گروه‌ها  طراحی کرده‌اند بتوانیم  پتانسیل‌های خالی را عملا جذب کنیم.

به دنبال ایجاد ابزارهای جدید هستیم

وی گفت: به طور حتم در حوزه صندوق‌ها  و ایجاد انواع صندوق‌های سرمایه گذاری کمک خواهیم گرفت و  از بدنه بازار ان شاالله استفاده خواهیم کرد. برای مدل سازی ابزارهایی که بتواند نیازهای ذینفع نهایی ما را در گروه برآورده کند به عنوان یک نهاد تخصصی در بازار کلیت بازار را حتما مورد توجه خواهیم داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24