مدیر عامل کارگزاری بانک پاسارگاد گفت: باشگاه مشتریان کارگزاری پاسارگاد در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار خود و با هدف...
بورس24 : مدیر عامل کارگزاری بانک پاسارگاد گفت:
باشگاه مشتریان کارگزاری پاسارگاد در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار خود و با هدف ارایه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین کارگزاری و سرمایه گذار و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است.
در این بستر شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد قصد دارد خدمات جدیدی همچون تخفیف کارمزد، بسته های اعتباری، ارایه بسته های خبری، تحلیلی و مشاورهای، بسته های آموزشی و ... ارایه دهد.
مشتریان وفادار ما، می توانند با هر بار لاگین یا قرعه کشی، شرکت در مسابقه ها و برخی فعالیت ها نظیر دعوت از دوستان، مشارکت در صفحات مجازی یا شبکه های اجتماعی و ... امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتریان بهره مند شوند.
خدمات باشگاه مشتریان کارگزاری ارایه تخفیف های کارمزد در معاملات سهام، اعطای بسته های اعتباری همراه با راه اندازی سامانه اعتبارسنجی، بسته های آموزشی، خدمات پشتیبانی شبانه روزی و آنلاین مسابقه و جوایز امتیازی ، دریافت پاداش و کسب امتیاز با معرفی و دعوت دوستان بوده است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.