Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

محمدرضا رضایی کوچی گفت: با اقدام سازمان بورس مبنی بر کاهش زمان واریز سود ناشران به ۴ ماه نقدینگی‌های مردم به سمت بازار سرمایه سوق داده شده  و صرف توسعه و رونق تولید و زیرساخت‌های مهم کشور خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: افزایش انگیزه سرمایه‌گذاری در بورس با کاهش زمان واریز سود مجامع

بورس24 : محمدرضا رضایی کوچی گفت: با اقدام سازمان بورس مبنی بر کاهش زمان واریز سود ناشران به ۴ ماه نقدینگی‌های مردم به سمت بازار سرمایه سوق داده شده  و صرف توسعه و رونق تولید و زیرساخت‌های مهم کشور خواهد شد.

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس در رابطه با اقدام سازمان بورس مبنی بر کاهش زمان واریز سود ناشران از ۸ به ۴ ماه گفت: با این اقدام سازمان به طور قطع مردم بیش از گذشته جذب بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در آن می‌شوند.

وی با تاکید به اینکه بازار سرمایه باید نقدینگی‌ها را به سمت خود جذب کرده و آن را برای توسعه و رونق تولید به کار گیرد، اظهار کرد: با جذب سرمایه‌های مردم، نقدینگی به جای سوق یافتن به سمت بازارهای دلالی، به سمت بازار سرمایه سوق داده شده و صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های مهم کشور خواهد شد.

رضایی کوچی ادامه داد: برخی اقدامات به جلب اعتماد مردم به بورس کمک کرده و انگیزه مردم را برای سرمایه‌گذاری در آن افزایش می‌دهد. به طور کلی، اقدامات اخیر بورس نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و به روند رو به رشد بورس و محقق شدن اهداف آن کمک می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در خانه ملت خاطرنشان کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغال دو مقوله مهمی هستند که کشور به آن نیاز دارد؛ بنابراین اقداماتی که بتواند به این دو مقوله اساسی کمک کند از نظر دولت و مجلس بسیار مثبت ارزیابی می‌شود.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24