Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

افراد مختلفی احضار شده و ایضا، تفهیم اتهام شده اند اقدامات صورت گرفته را به صورت مبسوط عرض می کنیم او گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در حال تکمیل تحقیقات است. مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه افزود...

سخنگوی قوه قضائیه: پرونده ای در رابطه با ریزش بورس تشکیل شده است

بورس24مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص پیگیری پرونده‌های مربوط به ریزش بورس،گفت: دستگاه قضا به موضوع حفظ دارایی و سرمایه های مردم در بورس توجه ویژه‌ای دارد؛پرونده هایی که از سوی سازمان بازرسی در این خصوص تشکیل شده در مرحله دادگاهی است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پیگیری پرونده ریزش بورس بیان کرد: قوه قضائیه به موضوع حفظ دارایی و سرمایه های مردم در بورس توجه ویژه‌ای دارد. در گذشته تا کنون مورد مراقبت و نظارت واقع شده است. برخی فرایند های ناقص و التهابات کاذب موثر بوده و دستگاه قضایی بر اساس وظایف قانونی که دارد با حساسیت با این مسأله برخورد کرده است.  

ستایشی گفت: اقدامات صورت گرفته را به صورت مبسوط عرض خواهیم کرد. پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در حال تکمیل تحقیقات است و افراد مختلفی احضار و تفهیم اتهام شده اند. ان‌شالله در جلسه آتی اعلام خواهیم کرد. همچنین پرونده هایی که از سوی سازمان بازرسی در این خصوص تهیه و تشکیل شده در مرحله دادگاهی است که در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ستایشی گفت: عزم قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی خاتمه دادن به پرونده های کثیرالشاکی است. این موضوع در سند تحول نیز اشاره شده است‌. این پرونده ها دغدغه دستگاه قضا و مردم است و بخشی از جامعه را گرفتار خود کرده است. به طور مثال پرونده های اذین خودرو، متروپل خوزستان از مصادیق پرونده های کثیرالشاکی هستند که پیگیری و نتایج آن اعلام شد.

منبع خبر: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24