Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد. روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، «دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و تعدادی از اساتید بین المللی، در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در بخش معرفی برترین های روابط‌عمومی ایران، روابط‌عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «ارتباطات رسانه ای» شد. همچنین روابط‌عمومی همراه اول با توجه به جمع‌بندی و تصمیم هیأت داوران به‌عنوان «روابط‌عمومی برتر» در حوزه «روابط‌عمومی دیجیتال» معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید. در این رویداد پیام آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی به‌مناسبت روز ملی روابط‌عمومی در ایران قرائت شد.

همراه اول برترین روابط‌عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «روابط‌عمومی دیجیتال»

بورس24 : با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.

روز شنبه 30 اردیبهشت ۱۴۰2، «دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران» (آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی) با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی ایران و تعدادی از اساتید بین المللی، در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «ارتباطات رسانه ای» شد.

همچنین روابط عمومی همراه اول با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «روابط عمومی دیجیتال» در سال ۱۴۰1 معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره گردید.

در این رویداد پیام آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA) به مناسبت روز ملی روابط عمومی در ایران نیز قرائت شد.

در بخشی از پیام وی عنوان شده بود: «روابط عمومی، یک ضرورت در عصر ارتباطات به حساب می آید و موفقیت سازمان ها، ادارت و شرکت ها و دوام آنها در عرصه ها و فعالیت تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته شده است.»

براساس تعریف رئیس IPRA از «روابط عمومی»، این حوزه یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها براساس ارسال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد که تحقق این تعریف بر عناصر «تصمیم گیری»، «ایجاد روابط عمومی دوسویه سودمند»، «اطلاع رسانی» و «اخلاق» وابسته است.

 در همین راستا دو کارگاه آموزشی روابط عمومی با عناوین «روش های تبیین و انعکاس در روابط عمومی» و «مهارت های گویایی، دیداری و شنیداری در روابط عمومی» در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار شد.

گفتنی است روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال سعی داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه‌ای، ارتباط خود با مشترکان و رسانه‌ها را تقویت کرده و به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم کند.

منبع خبر: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24