Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

محمدحسن آصفری گفت: برخی اقدامات مثبت در راستای رونق بخشی به بازار سرمایه ضمن اینکه موجب کاهش تورم و ایجاد ثبات در اقتصاد کشور می‌شود بلکه مشارکت سرمایه‌گذاران را برای حضور پررنگ در بازار بورس فراهم‌تر می‌کند.

نماینده مجلس: ترغیب مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس با تصمیمات منطقی کارساز است

بورس24 : محمدحسن آصفری گفت: برخی اقدامات مثبت در راستای رونق بخشی به بازار سرمایه ضمن اینکه موجب کاهش تورم و ایجاد ثبات در اقتصاد کشور می‌شود بلکه مشارکت سرمایه‌گذاران را برای حضور پررنگ در بازار بورس فراهم‌تر می‌کند.

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به الزام سازمان بورس به شرکت‌ها برای واریز سود مجامع حداکثر تا چهار ماه، گفت: اقدام سازمان درباره واریز سود مجامع حداکثر تا چهار ماه ضمن اینکه اعتماد سهامداران و مردم را به بازار سرمایه بیش از پیش افزایش می‌دهد به جذب سرمایه‌گذاری‌ها هم کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مردم به جای اینکه سرمایه و پول خود را در بانک ها سپرده‌گذاری کنند وارد بازار سرمایه کرده و در مدت زمان تعیین شده هم سودهای خود را دریافت می‌کنند و این موضوع به طور حتم مسابقه بین بانک‌ها برای دریافت سرمایه‌های مردم را از بین می‌برد.

نماینده خانه ملت ادامه داد: برخی اقدامات مثبت در راستای رونق بخشی به بازار سرمایه ضمن اینکه موجب کاهش تورم و ایجاد ثبات در اقتصاد کشور می‌شود بلکه مشارکت سرمایه‌گذاران را برای حضور پررنگ در بازار بورس فراهم‌تر می‌کند.

آصفری خاطرنشان کرد: واریز سود مجامع تا حداکثر چهار ماه به نفع مردم بوده و دیگر به پایان سال موکول نمی‌شود و همچنین باعث ترغیب مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس می‌شود.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24