Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا و امیر حسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از غرفه مس باهنر در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ( اکسپو ۲۰۲۳) بازدید و با فعالیت های این شرکت آشنا شدند...

دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات صادراتی صنایع مس شهید باهنر

بورس24سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیر عامل  شستا و امیر حسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از غرفه مس باهنر در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ( اکسپو ۲۰۲۳) بازدید و با فعالیت های این شرکت آشنا شدند.

در جریان این بازدید، وزیر کار  ضمن تبریک انتخاب مس باهنر بعنوان صادرکننده نمونه،  از تلاش و همت کارگران ، مهندسان و مدیران این مجموعه صنعتی قدردانی کرد و افزود: همدلی و عزم راسخ کارکنان این شرکت و دیگر شرکت‌های فعال در عرصه صنعت کشور موجب رشد تولید و پیروزی ایران اسلامی در جنگ اقتصادی خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این بازدید ضیائی مدیرعامل مس باهنر در خصوص روند فعالیتها و چالش های پیش روی مس باهنر گزارشی ارائه کرد و گفت: صنایع مس باهنر باوجود توان بالا در حوزه صادرات که طی چند سال گذشته آن را بخوبی به اثبات رسانده، اکنون با چالش‌های جدی روبروست.

در پایان این گزارش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن تاکید برتداوم صادرات در مس باهنر، اهتمام بیشتر مدیران برای رفع موانع صادراتی در مجموعه های شستا را خواستار شد و از مدیر عامل شستا خواست موضوع تامین کاتد مس باهنر از طریق نماینده صدرتامین در هیات مدیره ملی مس پیگیری‌ شود و مکاتبه باوزارت صمت نیز برای برطرف کردن موانع صادراتی این شرکت در دستور کار قرار گیرد.
.
گفتنی است مس شهید باهنر از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صدر تامین بزرگترین تولید کننده محصولات نیمه تمام مسی و برنجی و آلیاژهای مس در خاورمیانه است.

بر اساس این گزارش پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ با حضور تجار و مقامات بیش از ۷۰ کشور جهان، از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ۲۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برپا شده بود.

u;s

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24