Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در مراسمی که روز شنبه با حضور استاندار کرمان، معاون سازمان توسعه و تجارت، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت  و سایر مسئولان و مدیران استانی برگزار شد، از صادر کنندگان برتر استان، از جمله صنایع مس شهید باهنر  تجلیل به عمل آمد...  

مس باهنر صادر کننده نمونه استان کرمان شد

بورس24در مراسمی که روز شنبه با حضور استاندار کرمان، معاون سازمان توسعه و تجارت، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت  و سایر مسئولان و مدیران استانی برگزار شد، از صادر کنندگان برتر استان، از جمله صنایع مس شهید باهنر  تجلیل به عمل آمد. 

محمد جواد مقصودی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه و نوآوری این شرکت که به نمایندگی از مدیر عامل،  تندیس و لوح تقدیر صادر کننده نمونه را دریافت کرد، در حاشیه این آئین در گفتگویی اظهار داشت: مس شهید باهنر  همواره در امر صادرات فعال بوده واگر موانع و مشکلات ارزی حل شود؛ این شرکت هم‌اکنون نیز توانایی  دارد که با محصولات دانش بنیان در سطح بین المللی حضوری فعال داشته باشد.  

وی بیان داشت خوشبختانه این مجتمع با مراکز علمی و شرکت های مطرح داخلی تعاملات خوبی برقرار کرده وبا توجه به بهره‌ گیری از نیروهای نخبه و پر توان طی چند سال اخیر توانسته ایم تولیدات را بومی سازی کرده و ۳۰ هزار کد محصول  را در مسیر تولید قرار دهیم.

عضو هیئت مدیره مس باهنر گفت علاوه بر محصولات مسی، آلیاژهای متفاوتی برپایه مس در این شرکت تولید می شود که کاربردهای مختلفی در صنایع داشته و نیاز بازار در این گروه از محصولات را تامین می کند. دکتر مقصودی افزود: مشکلات مربوط به روند تامین کاتد مس و ارز، از جمله موانع اصلی برای صادرات بشمار می‌رود که امیدواریم با رفع این موانع ،رونق بیش‌از پیش صادرات در محصولات مسی را شاهد باشیم. 

محمد شکیبا مسئول ارشد حوزه صادرات مجتمع مس شهید باهنر نیز در گفتگویی اظهار داشت:  مدیر عامل  این مجموعه تاکید بسیاری برصادرات دارند و تلاش ما این است که حدود 25 الی 30 در صد از سهم فروش شرکت  در حوزه صادرات باشد  . 

وی گفت: از 4 سال گذشته طبق بازار سنجی هایی که انجام شده و حضور فعالی که در نمایشگاههای بین المللی داشتیم توانسته ایم ضمن معرفی محصولات با کیفیت ، مشتریان فراوانی را در منطقه جذب کنیم و برند ایرانی را در اقصی نقاط دنیا بشناسانیم.

شکیبا افزود:  کشورهایی همچون ترکیه ، سوریه ، افغانستان ، عراق و ارمنستان ازجمله مقاصد اصلی صادرات صنایع مس  به شمار می‌روند و  علاوه بر آنها، محصولات ما به کشور های همچون ویتنام ، تایوان ، مالزی  و استرالیا نیز  صادر می‌شود. وی برقرای تعامل و فراهم کردن  امکان فروش، در کشورهای مالزی و استرالیا را کاری بزرگ خواند و تاکید کرد: از آنجا که اغلب کشور های اروپایی  و کشورهای آمریکای لاتین، همچون ونزوئلا نیز خواهان محصولات ما هستند، لذا به محض برطرف شدن موانع ارزی  و گمرکی، می توانیم این گستره را بیش از گذشته افزایش دهیم. 

شکیبا مهمترین چالش فعلی صادر کنندگان را موضوع قیمت های رقابتی دانست و با یادآوری این نکته که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه غیر نفتی جای کار فراوانی وجود دارد، اظهار امیدواری کرد با کمک مجلس و دولت و اجماع همگانی، بستر برای صادرات غیر نفتی، بیش از پیش فراهم شود. 

 عکس

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24