Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مراسم رونمایی انتشار اولین اوراق مرابحه سهام عصر امروز با حضور مدیران عامل تامین سرمایه دماوند و گروه مالی شهر برگزار شد.

انتشار اوراق مرابحه سهام رسما کلید خورد

بورس24 : مراسم رونمایی انتشار اولین اوراق مرابحه سهام عصر امروز با حضور مدیران عامل تامین سرمایه دماوند و گروه مالی شهر برگزار شد.

تامین سرمایه دماوند برای اولین بار اوراق مرابحه سهام  برای گروه مالی شهر به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان منتشر کرد.

توسعه ابزار تامین مالی یکی ازمهمترین ویژگی های بازار مالی است که از سال های گذشته شاهد آن هستیم و اکنون یکی از ابزارهای نوین تامین مالی که گام بزرگی خواهد بود برای تامین مالی هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری اوراق مرابحه سهام خواهد بود، البته پیشتر اوراق اجاره سهام در بازار مالی  معرفی شده بود اما این اوراق به دلیل پیچیدگی های خاصی که در بخش اجرا داشتند و  تضامینی  که برای انتشار نیاز داشتند کمتر مورد استقبال قرار گرفتند.

اما اوراق مرابحه سهام مستقیما بر بازار سهام اثر خواهد داشت و امکان اهرم را برای هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری فراهم می کند و منجر خواهد شد تا هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری امکان سرمایه گذاری های بلند مدت تری را داشته باشند.

درگاهی مدیر عامل گروه مالی شهر  در خصوص مزایای این ابزار جدید گفت: با توجه به نیازهای سرمایه گذاری متفاوت در هلدینگ ها و تامین مالی برای خرید سهام اوراق مرابحه سهام این امکان را فراهم می کند که تجهیز منابع لازم برای سرمایه گذاری در سهام تامین شود.

درگاهی در این نشست به انجام اقدامات اولیه برای عرضه گروه مالی شهر در  بورس و سه شرکت زیر مجموعه این گروه مالی اشاره کرد و گفت در تلاشیم تا در آینده ای نزدیک گروه مالی شهر عرضه اولیه شود و سه شرکت زیر مجموعه مانیز در سال جاری در بازار سهام برای اولین بار عرضه شوند.

فدایی مدیر عامل تامین سرمایه دماوند هم در مراسم رونمایی از انتشار  اوراق مرابحه سهام برای اولین بار گفت: ابزار مناسبی برای تامین مالی هلدینگ ها نبود، اوراق اجاره نیز شرکت ها را با چالش هایی در بخش تضامین روبرو می کرد از طرفی منابع تامین شده از اوراق اجاره الزاما صرف خرید سهام نمی شد اما با استفاده از اوراق مرابحه سهام منابع تامین شده صرف خرید سهام یا ابزار موجود در بازار سرمایه خواهد شد.

این موضوع هم منابع  لازم برای سرمایه گذاری برای هلدینگ ها فراهم می کند.

اوراق مرابحه سهام به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان برای اولین بار به درخواست گروه مالی شهر توسط تامین سرمایه دماوند منتشر شده است‌.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24