Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در پنجمین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بورس ۲۴ با کسب ۷۴ امتیاز به عنوان نوزدهمین رسانه پرمحتوا و پربیننده کشور انتخاب و معرفی شد. در این رویداد بورس ۲۴ تنها رسانه تخصصی بازار سرمایه است که توانسته رتبه کسب کند و در کنار رسانه های عمومی پرمخاطبی همچون شفقنا ، عصر ایران ، تابناک ، ورزش ۳ ، اعتماد آنلاین و...قرار بگیرد.

انتخاب رسانه های برتر ایران

در پنجمین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی " بورس24 " با کسب ۷۴ امتیاز به عنوان نوزدهمین رسانه پرمحتوا و پربیننده کشور انتخاب و معرفی شد.

در این رویداد بورس24 تنها رسانه تخصصی بازار سرمایه است که توانسته رتبه کسب کند و در کنار رسانه های عمومی پرمخاطبی همچون شفقنا ، عصر ایران ، تابناک  ، ورزش ۳ ، اعتماد آنلاین و...قرار بگیرد.

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد در یک اطلاعیه رسمی درباره این رتبه بندی اعلام کرده است :

1_رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری به‌منظور ایجاد رقابت سالم و حرفه‌ای و تشخیص جایگاه واقعی هر پایگاه خبری و با هدف ارتقای سطح کیفی رسانه‌های کشور انجام شده‌ است‌.

2_نتایج رتبه‌بندی، حاصل ارزیابی دقیق و راستی آزمایی مستندات مربوط به خوداظهاری پایگاه‌های خبری در دو کمیته کارشناسی و داوری نهایی بوده است.

3_دامنه زمانی ارزیابی پایگاه‌های خبری از مهرماه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ بوده است.

4_ به امتیاز پایگاه‌های خبری غیر سراسری، اختصاصی (تک‌زمینه‌ای) به‌غیر از ورزشی و اقتصادی و نیز پایگاه‌های خبری غیر فارسی‌ زبان ۱۰ درصد افزوده خواهد شد.

5_شماری از پایگاه‌های خبری شرکت کننده در این دوره از رتبه‌بندی، مستندات ارسالی خود را با دامنه‌ای مغایر با دامنه دارای مجوز ارسال کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها پس از اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در ۲۸ اسفندماه، دامنه لینک‌های ارسالی را طی نامه‌ای به اطلاع هیات نظارت بر مطبوعات رسانده‌اند اما برای رسانه‌هایی که نسبت به ارسال نامه اقدام نکرده، یا دامنه معرفی شده مورد تایید هیات نظارت بر مطبوعات نبوده و یا نامه مذکور را پس از موعد مقرر ارسال نموده‌اند، مطابق اعلام قبلی امتیازات بدون احتساب نمراتِ بخش‌های مذکور محاسبه شده است.

6_به امتیاز نهایی پایگاه‌های خبری فعال در پیام‌رسان‌های بومی، به‌شرط دارا بودن مخاطب بالای ۲ هزار نفر در آن پیام‌رسان، به‌ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲ درصد(تا حداکثر ۱۰ درصد) افزوده شده است.

7_در ترکیب کمیته داوری دور پنجم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری آقایان بیژن مقدم، محمدصادق عرب، حبیب‌الله عباسی، محمد کریمی و محمد لسانی حضور داشته‌اند.


فهرست ۱۰۰ رسانه برتر ایران به روایت وزارت فرهنگ و ارشاد
12234

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24