Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

علی بیگ زاده به عنوان مدیر عامل جدید شرکت تامین سرمایه تمدن انتخاب شد.

علی بیگ زاده مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن شد

بورس24 : علی بیگ زاده به عنوان مدیر عامل جدید شرکت تامین سرمایه تمدن انتخاب شد.

مراسم تودیع بهنام محسنی و معارفه علی بیگ‌زاده میلانی مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه تمدن با حضور هیات مدیره ومدیران شرکت شنبه 26فروردین ماه 1402 برگزار شد.

اعضای هیئت مدیره در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات بهنام محسنی در حدود یک و نیم سال گذشته از علی بیگ زاده برای قبول سمت مدیرعاملی شرکت تامین سرمایه تمدن قدردانی کردند و مقرر شد او جهت انجام تشریفات قانونی به سازمان بورس واوراق بهادر معرفی شود.

از سوابق اجرایی اخیر علی بیگ زاده می توان به مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار ، عضویت در هیئت مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوارق بهادار و تسویه وجوه ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه و قائم مقام مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن اشاره کرد.

مراسم تودیع بهنام محسنی و معارفه علی بیگ‌زاده میلانی مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه تمدن در حالی برگزار شد که عملکرد حدود 17ماهه بهنام محسنی در مدیرعاملی تامین سرمایه تمدن نشان از موفقیت های عدیده وی در بزرگترین تامین سرمایه کشور بوده است .

از زمان انتخاب بهنام محسنی ( اول آذر ماه 1400تا 26فروردین 1402) به عنوان مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن روند رو به توسعه شرکت با سرعت بیشتری طی شد به گونه ای که در سال مالی منتهی به 30آذرماه 1401سود خالص شرکت با رشد  بیش از 42درصدی به 1290میلیارد تومان افزایش یافت . همچنین موفق به دستیابی بیشترین حجم انتشار اوراق بهادار از ابتدای تأسیس شرکت شد.

در سال 1401در راستای تفکر نوآورانه ، تأمین سرمایه تمدن به عنوان اولین تأمین سرمایه دانش‌بنیان کشور معرفی گردید .ایجاد هم‌افزایی در میان بازار پول و سرمایه از طریق انتشار اوراق سلف سکه، گامی مستحکم در جهت تحقق رسالت و حفظ روند موفقیت شرکت بود که با هدف کمک به نظام اقتصادی کشور صورت پذیرفت.

کسب مقام نخست مشاور پذیرش شرکت‌ها در فرابورس و همچنین جایگاه پنجم گروه واسطه‌گری‌های مالی از لحاظ شاخص فروش در میان 500 شرکت برتر کشور، نشان از موفقیت های روزن افزون شرکت در زمان مدیرعاملی بهنام محسنی  در تمدن می باشد .

از زمان شروع به فعالیت سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد از بهمن ماه سال 1400 طرح های متعددی در راستای تامین مالی مورد بررسی قرارگرفتند ولی در نهایت 19طرح  به ارزش 2هزارو 985میلیارد ریال موفق به تامین مالی از این بستر شدند که بیشترین میزان تامین مالی جمعی توسط یک شرکت در سال 1401می باشد که تامین سرمایه تمدن اولین شرکت به جهت ارزش تامین مالی در کشور را بدست آورد .

در راستای تنوع ابزارها و خدمات مالی قابل ارائه به مشتریان و حفظ جایگاه تأمین سرمایه تمدن به عنوان تأمین سرمایه برتر کشور، درخواست تأسیس صندوق طلا، صندوق املاک و مستغلات، صندوق ارزی و همچنین صندوق نیکوکاری به جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تامین سرمایه تمدن  در دستور کار قرار گرفته است.

موارد مورد اشاره بخشی از دستاوردهای تامین سرمایه تمدن در زمان حضور بهنام محسنی در این شرکت می باشد از این رو با حضور علی بیگ زاده سرعت توسعه خدمات شرکت تامین سرمایه تمدن افزایش خواهد یافت .

منبع خبر: مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24