Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مشهدی تفرشی گفت: سال هاست که هزینه ها در نظام پرداخت، روند رو به افزایش به خود گرفته اما در مقابل، میزان کارمزد ثابت مانده و درآمد ها را با سکون روبه رو کرده است.

چرا درآمد پی پاد بالا نمی رود؟

بورس24 : مشهدی تفرشی گفت: سال هاست که هزینه ها در نظام پرداخت، روند رو به افزایش به خود گرفته اما در مقابل، میزان کارمزد ثابت مانده و درآمد ها را با سکون روبه رو کرده است.

مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با تاکید بر اصلاح سیاست ها در نظام کارمزدی به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: درآمد این شرکت از بهای کارمزد تامین می شود و با توجه به مشکلات نظلم کارمزدی کشور که با صنعت PSP  همسویی ندارد، درآمدهای پی باد ساکن نگه داشته  شده است.

وی افزایش هزینه ها و ثابت ماندن کارمزد را از اشکالات این نظام عنوان کرد و گفت: تحقق سود در نزد شرکت های نظام پرداخت الکترونیک سخت شده  و از سویی دیگر هزینه های نگهداری دارایی، افزایش نرخ ارز، تامین امنیت و.... روند پرشتاب افزایشی به خود گرفته است.

مشهدی تفرشی یادآور شد: این اصلاح کارمزد و سازماندهی شرایط باید سال ها پیش و اواسط دهه 90 رخ می داد تا توانمندی شرکت ها و کیفیت خدمات آنها با کاهش روبه رو نشود.

وی مقاومت مشتریان به  پرداخت کارمزد خدمات را یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر این اصلاح دانست و گفت: طرفین پرداخت کارمزد در این نظام متنوع بوده و این موضوع را به امری حساس و ملی تبدیل کرده که با رشد و تولد 6 برابری شرکت های نظام پرداختی و افزایش 20 درصدی خرید و تراکنش های اینترنتی همسویی ندارد.

مدیرعامل پی پاد با انتقاد از رویکرد مدیریتی شاپرک در مبحث کارمزد خدمات گفت: به ارثی شدن موضوع کارمزد در نزد مدیران عامل شاپرک بارها اذعان داشته و این را همچون سناریو و برنامه ای دانسته که از مدیرعاملی به مدیرعامل بعدی منتقل شده و هیچکدام برنامه ای تحولی  برای این موضوع به اجرا درنیاورده به طوری که تا به امروز فعالان صنعت PSP   هزینه آن را پرداخت می کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24