بیمه پاسارگاد در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود ، گامی بلند در جهت توسعه بیمه عمر و تامین آتیه برداشت و خدمتی جدید تحت عنوان «بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی» را به بازار عرضه نمود .
بورس24 : بیمه پاسارگاد در راستای تکمیل زنجیره ارزش خود ، گامی بلند در جهت توسعه بیمه عمر و تامین آتیه برداشت و خدمتی جدید تحت عنوان «بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی» را به بازار عرضه نمود .
بیمه نامه ای که می تواند نوید آینده ای روشن تر برای بیمه گذار باشد .
رییس کل بیمه مرکزی در آیین رونمایی از این خدمت ، ضمن تأکید بر لزوم ارائه پوشش تکمیلی بازنشستگی در جامعه با توجه به نیاز بازار ، اقدام بیمه پاسارگاد را در طراحی این محصول ارزشمند دانست و ویژگی های خاص محصول مانند توان محاسباتی و سیستمی و توجه ویژه به نکات مهم و جذابیتهایی نظیر معافیت های مالیاتی را تحسین کرد و اظهار امیدواری نمود که این خدمت مورد استقبال عموم مردم جامعه قرار گیرد و تجربه موفق دیگری در کارنامه بیمه پاسارگاد ثبت گردد .
40 هزار بیمه نامه، دشت اول «بپاس» . . .
در آیین رونمایی از بیمه تکمیلی بازنشستگی ، شرکت بیمه پاسارگاد تفاهم نامه عرضه بیمه تکمیلی بازنشستگی را با گروه مالی پاسارگاد به نمایندگی جناب آقای دکتر مجید قاسمی امضا و مبادله نمود.
چرایی و چگونگی بیمه تکمیلی بازنشستگی
در سال های نه چندان دور و زمان شکل گیری و عرضه بیمه های درمان تکمیلی، مخالفت های فراوانی مبنی بر عدم نیاز جامعه به درمان تکمیلی و کفایت پوشش های بیمه ای پایه و تأمین اجتماعی مطرح شد که علیرغم مخالفت های مطرح شده ، بیمه نامه طراحی و عرضه شد و امروزه یکی از مهمترین نیازهای بیمه ای مردم می باشد . با توجه به شرایط اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه و کاهش قدرت خرید مردم به خصوص قشر بازنشسته که با توجه به مسائل سنتی و فرهنگی هزینه های بیشتری نسبت به درآمد مکتسبه دارند ، به نظر می رسد لزوم پوشش بیمه ای که بتواند در زمان بازنشستگی تا حدودی اثرات سوء تورم را کاهش داده و عایدی رادر آینده نصیب افراد جامعه نماید امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است .
بیمه پاسارگاد طی 16سال فعالیت خود با تمرکز بر توسعه بیمه های زندگی و با راه اندازی سازمان فروشی منسجم و حرفه ای توانسته بیش از 7 میلیون بیمهنامه عمر و تأمین آتیه صادر و رتبه اول را به لحاظ صدور بیمه های زندگی در بازار کسب نماید .
این شرکت موفقیت در عرصه های مختلف به ویژه توسعه بیمه های زندگی را عمدتاً مدیون برنامه ریزی های بلند مدت ، ثبات مدیریت ، توان مالی و سرمایهگذاری ، انتخاب ترکیب پرتفوی مناسب ، سرمایه انسانی توانمند و سازمان فروشی گسترده و کارآمد می باشد .
بیمه پاسارگاد توانسته با فرهنگ سازی گسترده ای در سطح جامعه و با طراحی محصولی منعطف و متناسب با نیاز بیمه گذاران ، بیمه نامه عمر و تأمین آتیه خود را به عنوان محصول استراتژیک شرکت توسعه داده و اکنون با اتکا بر دانش و توانایی سرمایه انسانی ، قابلیت های سیستمی و نرم افزاری و توان مالی و سرمایه گذاری قدم در مسیر جدیدی نهاده تا با عرضه خدمتی جدید به اقشار جامعه بتواند سهمی بزرگ در آرامش و اطمینان خاطر آن ها داشته و مسئولیت اجتماعی خود را بیش از پیش ایفا نماید .
این شرکت گام نخست را در عرضه این محصول برداشته و امید است سایر شرکت های بیمه نیز در سایه همراهی و رهنمودهای ارزشمند بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این مسیر همگام شوند .
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.