Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

کتاب برآیند صفر، بازخوانی تجربه مدیریتی مولف در شرکت بورسی کربن ایران می باشد و نشان می دهد که با بکارگیری ابزارهای مدیریتی و حکمرانی صحیح شرکتی چگونه می توان شرکتی را از بحران نجات داد...

آیا مسیر تعالی شرکت های ایرانی بن بست است؟

بورس24 : انتشارات طرح نو، کتاب برآیند صفر نوشته علیرضا عظیمی پور را اخیرا به بازار نشر کشور ارائه نموده است.

کتاب برآیند صفر، بازخوانی تجربه مدیریتی مولف در شرکت بورسی کربن ایران می باشد و نشان می دهد که با بکارگیری ابزارهای مدیریتی و حکمرانی صحیح شرکتی چگونه می توان شرکتی را از بحران نجات داد.

در معرفی کتاب آمده است:

آنها که درگیر اداره یک کسب و کار هستند و با پوست و گوشت خود سختی پرداخت مخارج ماهانه، مشقت حفظ بازار و سردرگمی تامین مواد اولیه را در وانفسای تغییرات دائمی قیمتها لمس می کنند؛ می دانند که جلوگیری از فروپاشی بنگاه اقتصادی، درجا نزدن و پیشرفت چقدر سخت است. برآیند صفر، به یاری آنها که میل به پیروزی دارند، آمده است. کتاب در قالب روایتی تاریخی به سرگذشت دوره سه ساله یک شرکت بورسی در ایران می پردازد و نشان می دهد تدبیر مدیریتی، چگونه بازدهی مناسب و حل معضلات را ممکن می سازد.

مولف، آنها را که می گویند آموزه های مدیریتی در اقتصاد ایران جواب نمی دهد، خلع سلاح می کند و با مدیران ارشد، کارآفرینان، بنیانگذاران استارتاپ ها و جوانانی که علاقمند به راه اندازی کسب و کاری هستند، تجربه خود را در میان می گذارد.

همچنین در کتاب می خوانید:

بیشتر افراد مسئولیت رهبری و ادارۀ شرکت‌ها را می‌پذیرند، بدون آنکه کاملاً از آنچه درگیرش می‌شوند، خبر داشته باشند یا اینکه از خودشان بپرسند که آیا برای این مسند مناسب‌اند یا خیر؟! بسیاری وظیفۀ مدیریت را دست‌کم می‌گیرند. ما وقتی کسی را رهبر سازمانی می‌پنداریم که به جایگاهی می‌رسد که برای افراد متوسط دشوار است. رهبری هنر هدایت انرژی و توانایی‌های دیگران برای دست یافتن به خلق آینده‌ای بهتر است. رهبران باید بر موانعی مهم غلبه کنند و به‌رغم محیط پیرامون خود-و نه به‌دلیل آن-موفق شوند. بنابراین رهبری کار دشواری است. افزون بر این، هیچ پاداش تضمین‌شده‌ای هم در پایان کار وجود ندارد. رهبران حقیقی، این مسیر را فقط به‌خاطر خود مسیر طی می‌کنند، پاداش پایانی فقط شیرینی پایان کار است.

مولف در سطر سطر کتاب، نشان می دهد که یک مدیرعامل شرکت بورسی با چه چالش هایی مواجه است و راه حل آنها چیست؟

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24