Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شاید برای همه شما حتی یکبار هم پیش آمده باشد که قصد شروع کاری را داشته باشید؛ اما ازآنجایی که اطلاعات کاملی درباره آن ندارید، نمی‌دانید دقیقا برای شروع باید چه کاری انجام دهید. این موضوع؛ هزاران سوال را در ذهن شما ایجاد کرده و سردرگمی شما را بیشتر می‌کند.

برای یادگیری تحلیل تکنیکال از کجا شروع کنیم؟

اگر قصد یادگیری تحلیل تکنیکال در بازار بورس را داشته و در این خصوص، هیچ اطلاعاتی ندارید و نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید، می توانید در دوره های آموزشی آن شرکت کنید. بدین ترتیب، درخواهید یافت که مهم‌ترین راه و در عین حال راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین روش برای یادگیری این تکنیک چیست؟

تحلیل تکنیکال چیست؟

پیش از اینکه به شما بگوییم برای یادگیری این تکنیک، باید از کجا شروع کنید، لازم است که ابتدا کمی درباره تحلیل تکنیکال توضیحاتی را ارائه نماییم. این تحلیل به معنی پیش‌بینی آینده بازار و همچنین، شکار فرصت‌های معاملاتی است که از طریق اطلاعات نمودارهای قیمت و حجم بدست می آید.

تحلیل‌گران تکنیکال، از راه‌های مختلفی برای پیش‌بینی استفاده می‌کنند؛ برخی از طریق خطوط روند، برخی از طریق نمودارهای شمعی و عده‌ای هم از طریق اندیکتاتورها، اقدام به تحلیل و پیش‌بینی بازار می‌کنند.

مطالعه کردن مقالات سایت های مرجع

یکی از راه‌های یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال ، مطالعه مقالات سایت‌های مرجع است. سایت Investopedia به عنوان یکی از سایت‌های مرجع جهان در حوزه تحلیل های تکنیکال محسوب می‌شود. شما می‌توانید با انواع مفاهیم پایه در این تکنیک، مانند انواع اندیکتاتورها، الگوهای بازگشتی و ادامه دهنده، اسیلاتورها، نواحی حمایت و مقاومت و.... در این سایت آشنا شوید.

اما اگر خواندن مقالات سایت‌های خارجی برای شما چندان ساده نیست و به دنبال مقالاتی فارسی در این زمینه، بی‌شک مقالات سایت ره‌آورد 365  برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

مطالعه کردن کتاب های تخصصی در حوزه تحلیل تکنیکال

یکی دیگر از راه‌های یادگیری این تکنیک، مطالعه کردن کتاب‌های تخصصی در این زمینه است. کتاب تحلیل تکنیکال در بازارهای سرمایه، نوشته جان مورفی یکی از بهترین و معروف‌ترین کتاب‌های تخصصی در این حوزه است که مطالعه آن برای کسانی که آموزش این تکنیک را شروع کرده اند، پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های کتاب موجود در ایران، ترجمه‌ آن را تهیه کنید.

قابل ذکر است که بدانید قبل از مطالعه این کتاب، باید اطلاعات پایه ای درباره تحلیل‌های تکنیکال داشته باشید؛ زیرا اطلاعاتی که در این کتاب ذکر شده، کمی بیشتر از حد پایه است.

مشاهده آموزش های ویدیویی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای یادگیری این تکنیک، مشاهده ویدیوهایی است که اساتید ارائه کرده و مهارت بالایی در این زمینه را ارائه می کنند. این ویدیوها می‌توانند به صورت پولی یا رایگان باشند. اگر به دنبال سایتی هستید که آموزش‌های ویدیویی را در اختیار شما قرار دهد، می‌توانید به سایت ره‌آورد 365 مراجعه کنید که به عنوان پایگاه اطلاعاتی اصلی بازارهای مالی در ایران شناخته می‌شود.

از دیگر امکانات این سایت، می‌توان به امکان یادگیری تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در بورس و ارزهای دیجیتال اشاره کرد؛ برای کسب بیشترین میزان مهارت در این زمینه،  این سایت می‌تواند برای شما مناسب‌ترین و عاقلانه‌ترین راه باشد.

معرفی بهترین و جامع ترین دوره برای یادگیری تحلیل های تکنیکال

اگر برای یادگیری این تکنیک، به دنبال بهترین دوره تحلیل تکنیکال هستید، می‌توانید از دوره های آموزشی سایت ره‌آورد 365 بهره ببرید. با استفاده از گذراندن دوره های این سایت، می‌توانید به دستاوردهای مختلفی مانند گرفتن سود از نوسانات قیمت به صورت روزانه، داشتن درآمد جانبی از معامله‌گری در بازار بورس، کارکردن در بازارهای مالی و کسب درآمد ارزی و...دست یابید.

با شرکت در دوره این سایت، می‌توانید تا یک سال بعد از خریداری هم هر سوالی که دارید، از پشتیبان های این سایت بپرسید. اگر می‌خواهید درآمد دوم داشته باشید، در بازارهای مالی ترید روزانه انجام دهید و کسب درآمد کنید، تصمیم‌های معاملاتی خود را بهینه کرده یا اطلاعات جسته گریخته خود را در این زمینه منسجم نمایید،  حتما در دوره تحلیل تکنیکال ره‌آورد آکادمی شرکت نمایید. این آموزش ها توسط خبره‌ترین اساتید ارائه می شود.

تفاوت یادگیری تحلیل تکنیکال از طریق دوره رایگان و دوره پولی

همانطور که گفتیم شما می‌توانید از آموزش‌های رایگان یا پولی استفاده کنید؛ اما باید بدانید که مزیت‌های دوره پولی، نسبت به دوره رایگان چیست؟ شما می‌توانید با استفاده از دوره پولی، ساختاری مناسب و درست در ذهن خود پیاده کنید؛ چراکه در دوره‌های پولی نکات به شکل مرتب شده از پایه تا پیشرفته برای مخاطب ارائه شده و توسط اساتید خبره و ماهر آموزش داده می‌شود.

 بنابراین اگر می‌خواهید در این زمینه به بهترین شکل آموزش ببینید و به فردی ماهر تبدیل شوید، ما به شما دوره تحلیل تکنیکال ره‌آورد آکادمی را پیشنهاد می‌کنیم تا با هزینه ای مناسب، به یکی از ماهرترین تحلیل-گران تبدیل شوید.

اما از طرفی هم دوره‌های رایگان به کسانی پیشنهاد می‌شود که حس جستجوگری بیشتری دارند و می خواهند سطح دانش خود را در خصوص موضوعات جدید در بازار مالی، ارتقاء دهند. می توانید همزمان با این دوره ها، مشاوره های لازم را نیز از کارشناسان ره‌آورد 365 دریافت کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، یادگیری این تکنیک می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و به افزایش مهارت شما در زمینه کاری‌تان کمک کند. بنابراین اگر به دنبال یک دوره مناسب و به صرفه هستید، ما به شما دوره تحلیل تکنیکال جامع سایت ره‌آورد 365 را معرفی می‌کنیم. کارشناسان این سایت، با تکیه بر دانش و تجربه خود، شما را در یادگیری هر چه بهتر این تکنیک، یاری می کنند.

اگر در زمان خرید این دوره به هر دلیلی پشیمان شدید، نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که امکان بازگشت کامل وجه شما تا 24 ساعت پس از خرید فراهم است و شما می‌توانید در طول این مدت، انصراف خود را ثبت کرده و کل پول پرداخت شده خود را دریافت کنید. این مبلغ بدون پرسیدن هرگونه سوالی به شکل تمام و کمال به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24