Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب: انتخاب با  تولید بالغ بر ۵۰ گروه کالا ۵۰۰ نوع محصول کامل ترین سبد محصولی لوازم خانگی در کشور و خاورمیانه را در دسترس هموطنان خود قرار داده است. سبدی که از محصولات لوازم خانگی کوچک تا تلویزیون های هوشمند و یخچال فریزرهای ساید بای ساید منطبق با آخرین استانداردها و فناوری روز جهان را شامل می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب: یک سوم بازار تلویزیون کشور در اختیار ماست

بورس24 : محمدصادق احمدی طاهری، مدیرعامل کارگزاری حافظ در ابتدای نشست خبری عرضه اولیه گروه صنعتی انتخاب، گفت:کارگزاری حافظ بیش از ۱۹ سال سابقه و ۲۰ شعبه دارد. خطوط اعتباری ۲۰هزار میلیارد ریالی نیز وجود دارد.

وی افزود: به زودی از OMS اختصاصی خود رونمایی می‌کنیم و در بهار ۱۴۰۱، چهارمین کارگزاری برتر بوده‌ایم.

در ادامه، محمد حسین فهیمی مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب در مورد مزیت های این شرکت گفت: ایجاد زنجیره ارزش ملی، صاحب بزرگترین مجهزترین و به روزترین کارخانجات تولید قطعه و محصول نهایی، پوشش کامل برندی برای پاسخگویی حداکثری به نیازها سلایق و سطوح در آمدی مصرف کنندگان، سبد کامل محصولی برای پاسخگویی حداکثری به سطوح درآمدی اجتماعی و نیاز مصرف کننده ، اعتماد به برند و اطمینان به محصول از مهمترین مزیت های گروه است.

وی افزود:  وسیع ترین شبکه فروش سراسری در ایران، شبکه سراسری لجستیک و حمل و نقل محصولات،خدمات پس از فروش تاثیر گذار در تصمیم خرید مصرف کننده هم از دیگر مزیت های شرکت است.

به گفته وی، انتخاب با  تولید بالغ بر ۵۰ گروه کالا ۵۰۰ نوع محصول کامل ترین سبد محصولی لوازم خانگی در کشور و خاورمیانه را در دسترس هموطنان خود قرار داده است. سبدی که از محصولات لوازم خانگی کوچک تا تلویزیون های هوشمند و یخچال فریزرهای ساید بای ساید منطبق با آخرین استانداردها و فناوری روز جهان را شامل می‌شود.

وی افزود: این شرکت در سال ۱۳۸۹، تغییر نام و ساختار داد و ۱۲ شرکت زیرمجموعه دارد.

 فهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار بورس24 در خصوص بازار گردانی سهم ومصارف  نقدینگی  پس از عرضه اولیه گفت: بخشی از درآمد حاصل از عرضه، صرف سرمایه‌گذاری داخلی و کمک به منابع داخلی خواهد شد.

وی افزود؛ برنامه‌ای برای خروج سرمایه از بورس نداریم و نقدینگی را برای حمایت از سهم و سرمایه‌گذاری نگه می داریم.‌

اصغر قربانی، معاونت مالی انتخاب در خصوص عملکرد مالی شرکت گفت:شرکت توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب بیش از ۹۹درصد سهام را در اختیار دارد و سرمایه شرکت از ۱.۱۰۰ میلیون تومان، طی ۹ مرحله افزایش سرمایه به ۱۰.۰۰۰میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: یک سوم بازار تلویزیون در سال گذشته به انتخاب اختصاص یافت، اما کمترین سهم را در حوزه اجاق گاز داریم. سهم بازار یخچال فریز نیز ۲۲درصد است.

وی افزود: سال گذشته بالغ بر ۲۹ هزار میلیارد تومان  فروش و ۲.۲ میلیون دستگاه تولید داشتیم.

قربانی گفت: شرکت حدود ۵۳درصد رشد داشته‌ است.شرکت حدود ۶۹درصد از سهم سود بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است.

مدیر مالی انتخاب گفت: جمع درآمدهای عملیاتی سال گذشته، ۱۶.۵۰۰ میلیارد تومان بوده است و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال به ۴۰هزار میلیارد تومان برسد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24