Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

باید بر طرح‌های ال‌ ان‌ جی و ذخیره ‌سازی و تبدیل آن به گاز مصرفی تمرکز کنیم عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: برای برون رفت از بحران گاز، گشایش بورس گاز و عرضه آن در بازار سرمایه راهگشا نبوده و البته امکان پذیر نیست.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران: عرضه گاز در بورس راهگشا نیست

بورس عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: برای برون رفت از بحران گاز، گشایش بورس گاز و عرضه آن در بازار سرمایه راهگشا نبوده و البته امکان پذیر نیست.

فرزین فردیس عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به عرضه گاز از طریق بازار سرمایه به جهت مدیریت و تامین این منبع انرژی به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: اجرای این طرح نمی تواند مشکلات حوزه گاز و تامین انرژی را حل و فصل کند و اگر هم قرار به عرضه گاز از طریق سرمایه باشد، عملیاتی شدن آن در مقیاس کوچک و حجم کم محقق می شود.

وی توسعه زیرساخت واحدها و مجتمع های تولیدی در حوزه انرژی و گازی را عامل برون رفت از مشکل گاز عنوان کرد و یادآور شد: مشکل میزان و حجم تولید و عرضه است. متاسفانه کمبود این محصول را شاهد هستیم و ارکان خواهان بوده تا گاز از بورس عرضه شود.

این عضو هیات نمایندگان اتاق تهران  تمرکز بر طرح‌های ال‌ ان‌ جی و ذخیره ‌سازی و تبدیل آن به گاز مصرفی را به عنوان راهکارهای برون رفت از کمبود گاز عنوان کرد و افزود: کشورهای حاشیه خیج فارس با تکیه بر همین عامل توانسته اند در سرمای زمستان، صادرات گاز داشته باشند؛ اما در ایران، توزیع و کمبود گاز، مشکلات متعددی را ابتدا برای صنایع و تعطیلی آنها و بعد برای خانوارها به همراه آورده است.

وی یکی از عوامل اثرگذار بر افت شاخص بورس را تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل قطعی گاز دانست و گفت: نباید مساله ای را با ایجاد مساله ای دیگر از بین برد. توسعه این حوزه از طریق افزایش تولید بر مبنای فراهم کردن زیرساخت و استفاده از تکنولوژی میسر می شود و تغییر روش عرضه از مبادی گوناگون ادامه همان روند قبلی به شمار می رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24