Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

کارگزاری سی ولکس با حدود 16 سال سابقه خدمت یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فعال در بازار سرمایه است نهادهای خوشنامی از جمله صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات و شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه سهامداران آن هستند...

درباره یک کارگزاری موفق

بورس24 : کارگزاری سی ولکس با حدود 16 سال سابقه خدمت یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فعال در بازار سرمایه است نهادهای خوشنامی از جمله صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات و شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه سهامداران آن هستند.

این کارگزاری در ابتدا درحوزه کالا فعالیت می کرده و  از بانیان اصلی بورس کالا به ویژه در حوزه فلزات بوده به گونه ای که بسیاری از کالاها در حوزه معدن و فلزات برای اولین بار برای از سوی این کارگزاری در بورس کالای ایران انجام شده است.

هم اکنون نیز این کارگزاری تمام خدمات مربوط به پذیرش و معاملات در بورس کالا و بورس انرژی از جمله خودرو، کالاهای صنعتی، معدنی و محصولات کشاورزی، نفت، محصولات پایین دستی نفت و پتروشیمی را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین معاملات مشتقه کالایی از جمله گواهی سپرده کالایی، صندوق های کالایی، قراردادهای آتی کالا و اختیار معاملات کالایی در این کارگزاری صورت می پذیرد.

شرکت طی سال 92 موفق به اخذ مجوز داد و ستد اوراق بهادار در بازار فرابورس ایران و سپس در اوایل سال 1393 مجوز فعالیت در بورس اوراق بهادار را دریافت نمود و هم اکنون علاوه بر فعالیت در بورس کالا و بورس انرژی، در زمینه دادو ستد انواع اوراق بهادار از جمله سهام، حق تقدم، انواع اوراق درآمد ثابت، واحدهای سرمایه گذاری ETF ها و .... نیز فعال بوده و به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

هر چند گستره شعب کارگزاری سی ولکس شهرهای تهران (دو دفتر)، تبریز، کیش، اهواز، مشهد ، کرج، اصفهان و زنجان را در بر میگیرد اما به واسطه امکان ایچاد شده در زمینه ثبت نام غیر حضوری متضایان در تمامی نقاط کشور می توانند بدون مراجعه به دفاتر این کارگزاری به خانواده بزرگ سی ولکس بپیوندند.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24