Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

می خواهیم این مهم را به حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد برسانیم منشی‌ پور کرمانی تصریح کرد: وقتی عملکرد ماهانه را بررسی می‌ کنیم، هر ماه شاهد رشد هستیم. به طوری که...

مدیر عامل تپسی: سهم بازار ۲۰ درصدی را در اختیار داریم

بورس24 : مدیر عامل و موسس تپسی گفت: انتظار داریم در ابتدای سال آینده سهم بازار ۲۰ درصدی به حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد برسد و همین‌ طور مسیر توسعه خودمان را ادامه بدهیم. 

میلاد منشی‌ پور کرمانی مدیر عامل و موسس تپسی در گفتگویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه تپسی اولین استارتاپی بود که در خرداد ماه به فرابورس راه یافت در این ۹ ماه چه دستاوردهایی داشته‌ اید آیا به اهدافی که مشخص کرده بودید؛ رسیده اید؟ اظهار کرد:  بله خوشبختانه در۹ ماهه اول امسال رشد بسیار خوبی داشتیم؛ البته به طور دقیق طی شش ماه از تاریخ عرضه اولیه (۲۴ خرداد) افزایش سرمایه صورت گرفت و تا به امروز عملاً به طور دائم رشد را شاهد بودیم.

او ادامه داد: همچنین تپسی در شش ماهه اول امسال ۲۵۶ میلیارد تومان فروش داشته که این درآمد برابر با کل درآمد سال گذشته است. در کنار آن سود شرکت در ۶ ماه اول سال جاری حدود ۲۰ میلیارد تومان است که برابر کل سود سال گذشته است؛ که این دستاورد خیلی خوبی برای تپسی است و عملاً۷۰ درصد این رشد ناشی از افزایش سفرها و رشد جغرافیایی است و تنها ۳۰ درصد از آن ناشی از افزایش قیمت است‌.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا امروز به اهداف و بودجه‌ ای که در امیدنامه وعده داده بودیم رسیدیم. تا پایان سال نیز انتظار داریم همین روند ادامه پیدا کند و بتوانیم به یک فروش حدود ۶۵۰ میلیارد تومانی دست پیدا کنیم.

منشی‌ پور کرمانی تصریح کرد: وقتی عملکرد ماهانه را بررسی می‌ کنیم هر ماه شاهد رشد هستیم. به طوری که در آذر ماه به درآمد ۶۲ میلیاردی تومانی رسیدیم که این درآمد دو و نیم برابر آذر ماه سال قبل است و از متوسط هشت ماه قبل نیز این درآمد ۴۰ درصد بیشتر و نسبت به آبان نیز ۱۱ درصد افزایش داشته‌ است. 

منبع خبر: تابناک

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24