Bourse24 Ads 236

Bourse24 Ads 242

عالی خانی گفت: به دلیل محدودیت های واردات و معاملات بین المللی در جهت تهیه مواد اولیه، درصدد تولید و انعقاد قراردادهای بلند مدت رقابتی هستیم.

پارس سرام محصول جدید تولید می کند

بورس24 : عالی خانی گفت: به دلیل محدودیت های واردات و معاملات بین المللی در جهت تهیه مواد اولیه، درصدد تولید و انعقاد قراردادهای بلند مدت رقابتی هستیم.

محسن عالی خانی مدیرعامل شرکت پارس سرام نوسان نرخ ارز، موانع مبادلاتی و تحریم ها را یکی از دلایل عمده افزایش هزینه تولید دانست و به خبرنگار بورس24 اظهار داشت:  در این بخش به دپوی مواد اولیه گِلسازی و لعابزنی روی آوردیم به طوری که ارتقاء کیفیت محصولات را شاهد خواهیم بود.

وی کنترل و پایش نرخ را یکی دیگر از اقدامات کاهش قیمت تمام شده دانست و گفت: نرخ، مقدار و نیاز مصرف به طور کامل رصد شد تا فرمولی مورد نظر و البته تعمیم یافته،  استخراج شود.

عالی خانی از تجمیع درخواست فروشندگان مواد اولیه خبر داد و افزود: تمامی درخواست ها، تعرفه نرخ ها و نحوه دسترسی به مواد اولیه نیز تجمیع شده تا با تامین کنندگان مورد نظر، قراردادهای بلندمدت و رقابتی تنظیم و منعقد شود.

مدیرعامل کسرام مواد اولیه را معدنی و شیمیایی عنوان کرد و گفت: از این طریق می توان فرصت و تهدیدهای بازار را پیش بینی کرده به طوری که کمترین آسیب را متحمل شده و بیشترین حجم انطباق با شرایط را داشت.

وی گام بعدی کاهش هزینه های تولید را تامین، تعمیرات و نگهداری تجهیزات دانست و یادآور شد: این مهم از نیازهای اصلی خط تولید به شمار می رود، بنابراین بودجه خاصی را در نظر گرفتیم و نظام کنترل داخلی نیز مورد بانگری قرار گرفت.

عالی خانی با تاکید بر حداقل رساندن ضایعات تصریح کرد: سیستم بارکدنس و بارکدینگ محصول نیز به چرخه تولید اضافه شد تا هم مدیریت تولید و توزیع را رصد و علاوه بر آن سیاست های مشتری مدارانه و خدمات پس از فروش را کنترل کرد.

وی از طراحی و تولید محصولات بر مبنای فناوری و تکنولوژی خبر داد و گفت: تا پایان سال محصولات جدید و برای اولین بار در کشور، توسط پارس سرام به بازار عرضه خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 240


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24