بغدادی گفت: با توجه به سیاست های توسعه ای و درآمدزایی، به دنبال بازارهای جدید هستیم، بنابراین مذاکراتی با تجار روسیه داشته و صادرات محصولات پارس به این کشور آغاز می شود.
بورس24 : بغدادی گفت: با توجه به سیاست های توسعه ای و درآمدزایی، به دنبال بازارهای جدید هستیم، بنابراین مذاکراتی با تجار روسیه داشته و صادرات محصولات پارس به این کشور آغاز می شود.
حسن بغدادی مدیرعامل شرکت بین المللی محصولات پارس یکی از سیاست های این مجتمع تولیدی را افزایش سهم بازارهای بین المللی عنوان کرد و به بورس24 اظهار داشت: درصدد حضور در بازارهای تازه جهانی بوده و علاوه بر کشورهای همسایه غربی و شرقی، محصولاتی را به روسیه صادر خواهیم کرد.
وی این مهم را مشروط به افزایش تولید دانست و گفت: برای استفاده و افزایش ظرفیت تولید، بازه زمانی 5 ساله ای تعریف شده است.
بغدادی میزان ظرفیت تولیدی بازار داخلی پودر شوینده را یک هزار و 400 تن اعلام کرد و گفت: شپارس هم اکنون 50 هزار تن را تولید می کند.
مدیرعامل محصولات پارس تصرح کرد: بر اساس برنامه تدوین شده باید ظرفیت تولیدی شپارس در خصوص محصولات شوینده از 55 هزار تن به 100 هزار تن برسد. یعنی ظرفیت تولید محصولات این مجموعه باید به 2 برابر و یا 100 درصد افزایش یابد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.