Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

وزیر اقتصاد امروز در حکمی ابوالفضل نجارزاده را به سمت سرپرست بانک ملی ایران منصوب کرد. همچنین بهروز مرادی هم سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از زیرمجموعه های بانک ملی شد.

انتخاب دومین مدیرعامل بانک ملی در دولت رئیسی/ «وبانک» سرپرست پنجم را هم به خود دید!

بورس24 : وزیر اقتصاد امروز در حکمی ابوالفضل نجارزاده را به سمت سرپرست بانک ملی ایران منصوب کرد. همچنین بهروز مرادی هم سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، از زیرمجموعه های بانک ملی شد.

نجارزاده، سرپرست جدید گروه توسعه ملی، پیش از این قائم مقام فرزین، مدیرعامل بانک ملی بود که با انتقال فرزین به بانک مرکزی، حالا نجارزاده سرپرست بانک ملی شده است. وی دارای مدرک دکترای اقتصاد گرایش پول و بانکداری اسلامی است که در دولت قبل، معاون سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن بود.

همزمان با انتصاب نجارزاده به عنوان سرپرست بانک ملی، طی یک رویداد عجیب، مدیریت شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، از زیرمجموعه های بانک ملی نیز برای پنجمین بار در دولت رئیسی تغییر کرد.

بهروز مرادی به عنوان سرپرست، جایگزین عزیزیان مدیرعامل «وبانک» شد. درباره «وبانک» نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که مرادی پنجمین مدیر این شرکت چند رشته ای صنعتی از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی است.

آخرین مدیرعامل وبانک در دولت روحانی امیر تقی خان تجریشی بود که پس از او بابک سعیدی، زرگرپور، محمدحسین فروزان مهر و مجتبی عزیزیان به ترتیب عهده دار این سمت شدند و حالا هم بهروز مرادی سکاندار وبانک شده است.

سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با ارزش بازار بیش از 30 هزار میلیارد تومان، یکی از شرکت های گروه چند رشته ای صنعتی در بازار سهام محسوب می شود.

درباره این شرکت اخیرا شایعه فروش پتروشیمی شازند به عنوان یکی از زیرمجموعه ها مطرح شده بود که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت تهران که به عنوان خریدار بالقوه پتروشیمی شازند معرفی شده بود، اعلام کرده این پالایشگاه قصد خرید شازند را ندارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24