Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران علت افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی از جمله...

سرما، مقصر افزایش قیمت برخی محصولات

بورس24 : رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران: افزایش قیمت محصولات را تایید نمی کنیم ولی معتقدیم باید بین فصل گرم و سرد تفاوتی باشد. زیرا در فصل سرد معمولا هزینه ها از جمله کرایه حمل، دستمزد کارگر و...بیشتر می شود و از طرفی چون روز کوتاه است محصولات دیرتر به عمل می آیند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران علت افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی از جمله پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و خیار را سردی هوا عنوان کرد و گفت : در فصل سرد قیمت محصولات کشاورزی کمی بیشتر می شود زیرا هزینه ها افزایش می یابد و محصولات دیرتر عمل می آیند. 

اسدالله کارگر در گفت وگویی با بیان اینکه قیمت محصولات کشاورزی بسته به کیفیت آنها متفاوت است، گفت: به اعضای صنف خود اعلام کردیم که به هنگام خرید عمده میوه و صیفی از میدان مرکزی میوه و تره بار حتما  فاکتور دریافت کنند تا دقیقا مشخص شود با چه قیمتی این محصولات را خریداری و با چه قیمتی می فروشند.

وی ادامه داد: بر اساس کشف قیمت عمده فروشی در میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت هر کیلو پیاز زرد ۸۰۰۰ تا ۱۳هزار تومان، پیاز شیری ۸۰۰۰ تا ۱۴هزار تومان، پیاز قرمز ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، سیب زمینی۱۰ تا ۱۴ هزار تومان، خیار اصفهان ۸۰۰۰ تا ۱۵ هزار تومان، خیار بوته رس ۸۰۰۰ تا ۱۲ هزار تومان، گلخانه ۱۲ تا ۱۷ هزار تومان، گوجه فرنگی ۵۰۰۰تا ۸۰۰۰ هزار تومان است که این اقلام باید با احتساب ۳۵ درصد سود به دست مصرف کنندگان برسد. 

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه کرد: افزایش قیمت محصولات را تایید نمی کنیم ولی معتقدیم باید بین فصل گرم و سرد تفاوتی باشد. زیرا در فصل سرد معمولا هزینه ها از جمله کرایه حمل، دستمزد کارگر و...بیشتر می شود و از طرفی چون روز کوتاه است محصولات دیرتر به عمل می آیند.

چند هفته ای می شود که قیمت برخی محصولات کشاورزی از جمله پیاز، سیب زمینی، خیار و گوجه فرنگی افزایش یافته است.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • امامقلی کلباسی
    امامقلی کلباسی

    سلام،تنها چیزی که قیمتش کاهش کرد سهام بود

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24