Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا: سود هر سهم شرکت در شش ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰۶۷۵ ریال بوده است که در مقایسه با سود خالص سال ۱۴۰۰ بیش از کل سود سال مذکور را کسب کرده‌ایم.

سود پتروشیمی بوعلی سینا در 6 ماهه امسال، از کل سال 1400 فراتر رفت

بورس24 : محمد رحیمی پور، مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در خصوص عملکرد ۶ ماهه شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: در شش ماهه اول سال ۳۷۴۰۰ میلیارد ریال سود خالص داشته‌ایم و بیش از صد درصد سود سال مالی ۱۴۰۰ را در شش ماهه نخست سال جاری کسب کرده‌ایم.

وی گفت: سود هر سهم شرکت در شش ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰۶۷۵ ریال بوده است که در مقایسه با سود خالص سال ۱۴۰۰ بیش از کل سود سال مذکور را کسب کرده‌ایم.

فروش بوعلی چقدر بود؟

به گفته وی، فروش شرکت در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ بیش از مبلغ ۲۴۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۸ درصد رشد داشته است.

رحیمی پور گفت: همچنین در مقایسه با درآمد عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۲۶۴۰۰ میلیارد تومان در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۲درصد کل درآمد سال قبل را کسب کرده است. در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ شرکت مقدار ۱۰۳۴۰۰۰ تن محصولات تولید کرده است.

۱۱۹ درصد ظرفیت اسمی تولید نیمه اول سال

وی افزود:  پتروشیمی بوعلی سینا توانسته است، در نیمه اول سال جاری بیش از ۱۱۹درصد ظرفیت تولید اسمی را به ثبت برساند.

به گفته وی، آمار تولیدات شرکت از سال ۱۳۹۸ تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ رشد داشته است و این رشد نشان از توجه به تولید مستمر و بهبود عملکرد شرکت است، تولیدی اقتصادی که حاصل آن افزایش درآمد و کسب سود جهت سهامداران می‌باشد.

مدیر مالی شرکت افزود: با بررسی روند فروش‌های شرکت و درآمد حاصل از آن در مقایسه با دوره‌های مشابه سال‌های قبل بیانگر توجه ویژه به استفاده بهینه از منابع مالی شرکت در جهت تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر و در نهایت کسب درآمد با رشد خوب و مناسب و همچنین دسترسی به سود بالا می‌باشد.

سود دو برابری در راه است

وی گفت: می توانیم این نوید را به سهامداران عزیز بدهیم که در پایان سال ۱۴۰۱ سود خوب و مناسبی را نصیب سهامداران نماییم، سودی که انشاالله ۲ برابر سود شش ماهه نخست سال جاری باشد و در کسب درآمد و افزایش تولیدات ان شاءالله رشد چشمگیری خواهیم داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24