Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

علی عسکری گفت: هلدینگ خلیج فارس با رویکرد فعالیت های بالادستی به حمایت از مجتمع های پایین دستی برآمده  تا سودی راهبردی را عاید این مجموعه سازد.

اقدام جدید هلدینگ خلیج فارس برای افزایش سودآوری

بورس24 : علی عسکری گفت: هلدینگ خلیج فارس با رویکرد فعالیت های بالادستی به حمایت از مجتمع های پایین دستی برآمده  تا سودی راهبردی را عاید این مجموعه سازد.

عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه کیش اینوکس 2022  با اشاره به تغییر سیاست و اخذ برنامه های توسعه ای این هلدینگ به بورس24 اظهار داشت: هم اکنون تامین خوراک مجتمع های پایین دستی یکی از اولویت های هلدینگ به شمار می رود که می تواند به سود و البته کاهش هزینه منجر شود.

وی از تامین خوراک پالایشگاه ایلام و مشارکت در طرح پترو پالایشگاه شهید بهشتی خبر داد و افزود: این اقدامات برای اولین بار در هلدینگ خلیج فارس انجام می شود و اهدافی همچون کاهش واردات بنزین، کاهش و توقف خام فروشی، مایع سازی گاز طبیعی را مد نظر دارد.

علی عسکری مشارکت در طرح پترو پالایشگاه را منجر به سودآوری دانست و گفت:  در این طرح پالایش و پتروشیمی با یکدیگر تلفیق  شده و ارزش افزوده محصولات پایین دستی نفتی حاصل آن خواهد بود. البته محصولات و فعالیت هلدینگ گسترده تر شده و ارزش آن نیز افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: زمانی که ارزش یک مجموعه با فعالیت اقتصادی اش افزایش یابد، منجر به مشارکت و جذب سرمایه های مردمی شده و می توان برنامه های بیشتری را توسعه داده و اجرایی کرد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به یکی دیگر از برنامه های منتج به سودآوری اشاره کرد و گفت: با اخذ مطلوب مشارکت و سرمایه های مردم می توان به ایجاد صندوق پروژه اقدام کرد تا بر اساس آن تامین مالی پروژه های بزرگ را انجام داد، به طبع سود آن نیز تقسیم شود.

برای ورود به اتاق گفتگو در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا اینجا کلیک کنید...↪️

برای اطلاع از اخبار لحظه ای بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24