Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2022  در گفت و گو با خبرنگار بورس 24 به برنامه خود در این باشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه اصلی، در این شرایط این است که حاکمیت تجاری و شرکتی را در فوتبال جایگزین درآمدهای حاشیه‌ای کنیم، چیزی محکم و با برنامه داشته باشم و حضور من در اینجا با همه مشکلاتی که داشته‌ام به همین دلیل این است.

فتح الله زاده: ما برای موفقیت به بانک ها و بیمه ها نیاز داریم، آن ها هم به ما

بورس24 : علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2022  در گفت و گو با خبرنگار بورس24 به برنامه خود در این باشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه اصلی، در این شرایط این است که حاکمیت تجاری و شرکتی را در فوتبال جایگزین درآمدهای حاشیه‌ای کنیم، چیزی محکم و با برنامه داشته باشم و حضور من در اینجا با همه مشکلاتی که داشته‌ام به همین دلیل این است.

وی گفت: در حاشیه نمایشگاه، توافقات خیلی خوبی انجام داده‌ایم و شما خواهید دید که همین یک توافق چقدر روی برند و سرمایه ما در فرابورس تاثیر خواهد گذاشت و چقدر عایدات معنوی و فرهنگی و ورزشی برای هواداران ما در  آینده خواهد داشت.

وی گفت: ان شاءالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم، در خصوص تفاهم نامه یک میلیون کارت هواداری با بانک شهر،  از هواداران خواهش می‌کنم در خصوص تراکنش مالی خود اگر هوادار هستند، از طریق این کارت انجام دهند. این کارت به ما کمک خواهد کرد که با بازیکن تراز اول قرارداد ببندیم و برای پیروزی‌های بزرگتر برای استقلال قدم برداریم.

وی گفت:  تمام موفقیت‌های باشگاه و آینده فوتبال به بانکداری و بیمه‌ها گره خورده است. بیمه‌ها و بانک‌ها هم برای ارتقا فعالیتشان به چنین بنگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها نیاز دارند.

فتح اله زاده گفت:  تمام تلاش خود را می‌کنم که تیم‌مان مدعی قهرمانی شود، تیم خیلی خوب، کادر فنی عالی،  سرمربی بسیار خوب داریم و  تمام تعویض‌هایی که داشتند تاثیر گذار بود. من به ایشان اطمینان دارم و با قدرت پشت ایشان ایستاده‌ایم و کمک می‌کنیم و هواداران هم پای کار ایستاده‌اند، انشاالله روزهای خوبی را با هم رقم خواهیم زد.

برای ورود به اتاق گفتگو در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا اینجا کلیک کنید...↪️

برای اطلاع از اخبار لحظه ای بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24