Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

هادی نوری، مدیرعامل بانک سایروس گفت: سایروس به عنوان اولین بانک برون مرزی خصوصی توانست زیرساخت روابط بانکی ایران با سایر بانک های بین المللی را از طریق قوانین و امتیازات منطقه آزاد کیش ایجاد کند. یاد آور می شود؛ همایش و نمایشگاه یک روزه توسعه دانش بنیان ها از مسیر بازار سرمایه با همت فرابورس و حضور برخی وزراء، مدیران ارشد بازار سرمایه، شرکت های دانش بنیان، نظام پرداخت و تجارت الکترونیک، فناوران نوآور، اصحاب رسانه، صندوق های سرمایه گذاری و....مورخ سوم آذرماه ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد مقرر است؛ مسیر و چگونگی تامین مالی و عرضه شرکت های نو؛آور فناورانه، استارت آپ ها و دانش بنیان ها از سوی فعالان بازار سرمایه تشریح و قوانین با هم اندیشی به روز رسانی شود.

مدیرعامل بانک سایروس: زیرساخت روابط بانکی ایران با بانک های بین الملل ایجاد شد

بورس24 : هادی نوری، مدیرعامل بانک سایروس گفت: سایروس به عنوان اولین بانک برون مرزی خصوصی توانست زیرساخت روابط بانکی ایران با سایر بانک های بین المللی را از طریق قوانین و امتیازات منطقه آزاد کیش ایجاد کند.

هادی نوری، مدیرعامل بانک سایروس در حاشیه کیش اینوکس 2022 با اشاره به نیاز اقتصاد کشورمان به ارتباطات بین المللی، از برقرار شدن روابط بانکی بین المللی ایران خبر داد و در گفت و گویی با بورس24 اظهار داشت: یکی از مشکلات بازرگانان کشورمان در خصوص مراودات تجاری، نبود ارتباط بانکی بین المللی بود که امکان این مهم از طریق اخذ خطوط اعتباری تامین مالی برای فعالان اقتصادی در حوزه Humanitarian Goods فراهم آمد.

وی با تاکید بر توسعه ارائه خدمات پولی و مالی در جهت تجارت بین المللی افزود: روابط کارگزاری در این باره ایجاد و حتی به سوئیفت نیز متصل شده ایم.

مدیرعامل بانک سایروس موقعیت مکانی این بانک را در منطقه آزاد کیش اعلام کرد و ادامه داد: مزایا، امتیازات و امکانات موجود در مناطق آزاد تجاری، منجر به حضور و جذب مخاطبان این بانک می شود.  از این رو دسترسی بانک به مخاطبان و مشتریانش تسهیل یافته به طوری که سرعت ارائه خدمات نیز افزایش می یابد.

نوری تمامی خدمات این بانک را در حوزه تجارت بین المللی عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از ایجاد این بانک رفع نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان بین المللی است.

وی یادآور شد: البته تجارت در موضوعاتی همچون غذا، دارو، تجهیزات پزشکی، اقلام ضروری و استراتژیک در اولویت قرار داشته و به تجار این بخش خدمات سریع تر ارائه می شود.

مدیرعامل بانک سایروس به  تاسیس این بانک در خرداد سال گذشته اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات مشاوره ای به تجار نیز در برنامه و سیاست های این بانک قرار دارد و خدمات مبادلات و مدیریت وجوه ارزی صادرکنندگان به همراه افتتاح سپرده های ارزی از دیگر سرویس های سایروس به شمار می رود.

نوری تاکید کرد: شرایط و موقعیت این بانک از نظر استقبال و همکاری تجار داخلی و خارجی، بانک های ایرانی و بین المللی مطلوب ارزیابی می شود به طوری که ملزم شده تا دانش عملی و علمی را در کنار آشنایی با مقررات تجارت داخلی و خارجی به روزآوری کرده و همواره خدماتی نوآورانه و کارآمد ارائه دهیم.

یاد آور می شود؛ همایش و نمایشگاه یک روزه " توسعه دانش بنیان ها از مسیر بازار سرمایه" با همت فرابورس و حضور برخی وزراء، مدیران ارشد بازار سرمایه، شرکت های دانش بنیان، نظام پرداخت و تجارت الکترونیک، فناوران نوآور، اصحاب رسانه، صندوق های سرمایه گذاری و....مورخ سوم آذرماه ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد مقرر است؛ مسیر و چگونگی تامین مالی و عرضه شرکت های نو؛آور فناورانه، استارت آپ ها و دانش بنیان ها از سوی فعالان بازار سرمایه تشریح و قوانین با هم اندیشی به روز رسانی شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24