Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بشیری گفت: زمان تامین مالی جمعی  توسط تامین سرمایه تمدن به کمتر از یک هفته کاهش می یابد.

بازه زمانی تامین مالی در بورس به یک هفته رسید

بورس24 : بشیری گفت: زمان تامین مالی جمعی  توسط تامین سرمایه تمدن به کمتر از یک هفته کاهش می یابد.

ندا بشیری معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن در حاشیه کیش اینوکس 2022 با اشاره به برنامه های توسعه ای و سیاست های تامین سرمایه تمدن  به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: این شرکت تعدد برنامه، ابزار و مسیرها را در تامین مالی جمعی  داشته و طراحی کرده که عمده آن بر دانش بنیان ها و استارت آپ ها تمرکز دارد.

وی  با اشاره بر تمرکز این شرکت بر تامین مالی شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ دانش بینان ها افزود: کراود فاندینگ یکی از ابزارهایی است که این روزها فعال شده و محکم ترین ابزار تامین سرمایه تمدن به شمار می رود به طوری که سرمایه پذیر می تواند با استفاده از این منابع ، سرمایه گردشی را با سرعت بالاتری فاینانس (تامین مالی) می کند.

بشیری از اختصاص خطوط تامین سرمایه تمدن به دانش بنیان ها خبر داد و گفت: این شرکت اولین تامین سرمایه دانش بنیان خواهد بود و با توجه به اینکه زمان تامین مالی جمعی هم اکنون، بازه زمانی یک تا 2 هفته ای دارد، این میزان به کمتر از یک هفته می رسد و البته همچنان خواهان کوتاه تر شدن این زمان هستیم.

کلینیک درمانگری مالی

معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن با اشاره به ایجاد کلینیک درمانگری مالی گفت: این اتفاق نیز برای اولین باز در  کشور رخ می دهد به طوری که خدماتی به شرکت های خواهان سرمایه ارائه داده می شود تا هر چه سریعتر شرایط اخذ سرمایه را به دست آورند و اوراق منتشر شده آنها، بازار پذیر شود و ساختار استانداری را ایجاد کنند.

بشیری اصلاح مسائل بیمه ای، مالیاتی، دفاتر مالی و... بخشی از مشاوره های این کلینیک به شرکت های دانش بیان عنوان کرد و افزود: این مهم نیز به عنوان پیشنهاد و برنامه های این کلینک به شرکت ها ارائه خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24