Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

تامین سرمایه تمدن با 10 صندوق سرمایه گذاری همچنان به توسعه خدمات خود ادامه داده و طی چهار روز بیش از 5 تفاهمنامه را منعقد کرد.

مسیر تازه تمدن برای سرمایه گذاری

بورس24 : تامین سرمایه تمدن با 10 صندوق سرمایه گذاری همچنان به توسعه خدمات خود ادامه داده و طی چهار روز بیش از 5 تفاهمنامه را منعقد کرد.

اینوکس برای تمدن

شرکت تأمین‌سرمایه تمدن (سهامی عام)، به عنوان فعال‌ترین تأمین سرمایه کشور برای چهار سال متوالی به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار، با هدف ارائه سبد کاملی از خدمات مالی به مشتریان خود در کیش اینوکس 2022 از سامانه های مدیریت جامع پرداخت (IBpay) و سامانه معاملاتی ای بی تریدرپلاس (IBtrader+ ) رونمایی کرد.

این شرکت عصر دوشنبه 25 مهرماه  و در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه تفاهمنامه‌های همکاری نیز با بانک تجارت به منظور ارتقاء و گسترش سطح همکاری متقابل از طریق ارایه خدمات مالی و بانکی در چارچوب مقررات و دستورالعمل های بانک مرکزی و همچنین همکاری در بازار سرمایه طبق ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار تفاهمنامه ای دیگری به امضا رساند.

مشاوره به تپسی

البته ارایه خدمات مالی به شرکت تپسی دومین تفاهم نامه ای بود که تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه کیش اینوکس 2022امضا کرد.

ارایه خدمات مشاوره به منظور طراحی شیوه تامین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار از محورهای این تفاهم نامه به شمار می رود.

مدیریت دارایی توسعه کیش

در دومین روز نمایشگاه کیش اینوکس 2022 ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش میزبان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت تامین سرمایه تمدن بودند و در مراسمی، تفاهم نامه ای را برای همکاری در حوزه های مختلف خدمات و محصولات تمدن امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه همکاری در زمینه صندوق های سرمایه گذاری، مدیریت دارایی ها و صدور انواع بیمه نامه در دستور کار قرار گرفت .

گفتنی است شرکت تامین سرمایه تمدن، با هدف معرفی انواع خدمات و محصولات متنوع مالی در قالب یک سوپر مارکت مالی در نمایشگاه کیش اینوکس 2022شرکت کرده بود.

محصول تازه

به همین منظور تامین سرمایه تمدن در اولین روز نمایشگاه کیش اینوکس 2022 برای توسعه زیست بوم بازار سرمایه و پلتفرم های سرمایه گذاری از سامانه مدیریت جامع پرداخت با نام تجاری pay)IB)وسامانه معاملات آنلاین با نام تجاریtrader+)IB) با حضور نصر اله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، رضا عیوضلو عضو هیات مدیره سازمان بورس، علیرضا دلیری دستیار ویژه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس واوراق بهادر ، بهنام محسنی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن و ...  نیز رونمایی کرد.

برای مشاهده سایت خبرگزاری اقتصاد آنلاین بورس بیست و چهار روی لینک کلیک کنید↪️

برای دیدن جدیدترین اخبار تحلیل بیت کوین روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از کف قیمتی نماد های بورسی روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24