Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهر ماه، به مرور برخی از شرکت‌ها در حال انتشار گزارش‌های 6 ماهه هستند. البته اکثر ناشرین، ارسال گزارش را (به دلایلی نامشخص با وجود آماده بودن اطلاعات) به روزهای پایانی مهر موکول کرده‌اند و همین موضوع بر میزان ریسک بازار افزوده است. اما به هر جهت تلاقی انتشار این گزارش‌ها با ابزارهای زمانی در تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که اگر اتفاق منفی خاصی رخ ندهد، بازار از نیمه نخست آبان می‌تواند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد.

پیش‌بینی وضعیت بورس 26 مهر 1401 / تلاقی کدال و تکنیکال

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات چهارمین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته باز هم بی‌رمق آغاز کرد و اگرچه در دقایق نخست برابری طرف عرضه و تقاضا را داشتیم اما به هر جهت نبود انگیزه و نقدینگی موجب شد تا باز هم نماگر اصلی بازار با رنگ سرخ هر چند خفیفی به کار خود خاتمه دهد. البته رنج‌های مثبت دقایق پایانی در برخی از نمادهای مورد توجه این امیدواری را ایجاد کرد که بازار به پایان روند نزولی خود نزدیک شده باشد. در این روز ارزش معاملات در حدود 2.000 میلیارد تومان و خروج نقدینگی 170 میلیارد تومان (نسبت خروج پول به ارزش معاملات 8 درصد) بود. این نسبت در معاملات روز یکشنبه 22 درصد بود. در واقع حجم معاملات کماکان ضعیف است اما خروج پول مقداری کمتر از یکشنبه بوده است. این وضعیت نشان می‌دهد که حتی فروشندگان هم دیگر نایی برای فشردن دکمه Sell ندارند !

نکته مهم اینکه با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهر ماه، به مرور برخی از شرکت‌ها در حال انتشار گزارش‌های 6 ماهه هستند. البته اکثر ناشرین، ارسال گزارش را (به دلایلی نامشخص با وجود آماده بودن اطلاعات) به روزهای پایانی مهر موکول کرده‌اند و همین موضوع بر میزان ریسک بازار افزوده است. اما به هر جهت تلاقی انتشار این گزارش‌ها با ابزارهای زمانی در تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که اگر اتفاق منفی خاصی رخ ندهد، بازار از نیمه نخست آبان می‌تواند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. به ویژه اینکه اخیرا اقدامات خوبی هم (انتشار اوراق تبعی، افزایش سقف تراکنش واریز وجه، کاهش مالیات فروش و ...) در راستای حمایت از بازار صورت گرفته و اگر حقوقی‌ها و برخی از حقوقی‌ها بزرگ دست به کار شوند، بازار بهتری را در 2 ماه آتی از فصل پائیز خواهیم داشت. اما برای امروز هم بازاری نوسانی و کم‌رمق مورد انتظار است. تا پایان مهر ماه تنها 3 روز کاری باقی است و به نظر برای امروز و فردا هم معاملاتی کم حجم اما با رگه‌هایی از تقاضا را داشته باشیم.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24