Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

روز گذشته یک خبر نسبتا خوب هم منتشر شد. گویا قرار است برای امروز وزیر اقتصاد و مجید عشقی رییس سازمان بورس راهی مجلس شوند و درخصوص آخرین وضعیت بازار و اقدامات وزارت اقتصاد و پیشنهادهای کمیسیون اقتصادی درخصوص احکام مرتبط با حمایت از بازار سرمایه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور گفتگو نمایند.

پیش‌بینی وضعیت بورس 12 مهر 1401 / بی‌هدف

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات چهارمین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل و بی‌رمق آغاز کرد و تا میانه‌های ساعت معاملات با همین رویه به کار خود ادامه داد اما طبق روال عادی برنامه و به دلیل تماشاچی بودن طیف وسیعی از معامله‌گران به مرور سنگینی طرف عرضه بیش از سمت تقاضا شد تا خدای نکرده دماسنج اصلی بازار نتواند رنگ سبز به خود ببیند ! ثبت ارزش معاملات کمتر از 2 هزار میلیارد تومانی در کنار تداوم خروج نقدینگی نشان از عدم وجود علایم حیاتی بازار دارد ! بسیاری از تحلیلگران معتقدند تا مادامی که از شدت ابهامات و نگرانی‌ها کاسته نشود، خبری از ورود نقدینگی نیست.

شرایط این روز‌های بازار به مراتب پیچیده‌تر از هفته‌های قبل است. در این بین عده‌ای از ترس، دارایی خود را چوب حراج می‌زنند و عده‌ای نیز به واسطه عدم وجود اخبار و اطلاعات کافی تبدیل به تماشاچی شده‌اند. لذا در چنین شرایطی پر واضح است که زور فروشندگان به خریداران می‌چربد. البته در میان تمام ناامیدی‌ها، روز گذشته یک خبر نسبتا خوب هم منتشر شد. گویا قرار است برای امروز وزیر اقتصاد و مجید عشقی رییس سازمان بورس راهی مجلس شوند و درخصوص آخرین وضعیت بازار و اقدامات وزارت اقتصاد و پیشنهادهای کمیسیون اقتصادی درخصوص احکام مرتبط با حمایت از بازار سرمایه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور گفتگو نمایند. البته پر واضح است که حمایت مالی برای حمایت از بازار در دستور کار نیست اما باید امیدوار بود که از همین حالا رایزنی‌ها درخصوص لایحه بودجه سال 1402 آغاز شود. در گزارش‌های پیشین به این نکته اشاره شد که یکی از ابهامات مهم بازار در فصل پائیز، تعیین تکلیف بودجه دولت برای سال آتی است.

اما به بخش پیش‌بینی بازار می‌رسیم. بازاری که نه حرف خاصی برای گفتن دارد و نه علایم حیاتی از خود بروز می‌دهد. به نظر می‌رسد تا زمانی که شاخص مرز کانال 1.3 میلیون واحد را نبیند، خبری از تغییر مسیر نباشد. بنابراین برای امروز هم معاملاتی بی‌رمق را شاهد خواهیم بود؛ به ویژه اینکه مجددا بازار پشت تعطیلات 3 روزه قرار گرفته و طبیعتا روال تماشاچی بودن خریداران ادامه خواهد داشت ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24