Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیرعامل تامین سرمایه کاردان می گوید که این شرکت آمادگی کامل خود برای اخذ مجوز انتشار اوراق تبعی را با کمک بورس تهران و فرابورس به مجموعه ها و هلدینگ ها اعلام کرده و بدون شک انتشار اوراق تبعی در افزایش اعتماد سهامداران و رونق بازار سهام اثرگذار خواهد بود...

اوراق تبعی بازار را احیا می کند...

بورس24 : احسان مرادی مدیرعامل تامین سرمایه کاردان می گوید که این شرکت آمادگی کامل خود برای اخذ مجوز انتشار اوراق تبعی را با کمک بورس تهران و فرابورس به مجموعه ها و هلدینگ ها اعلام کرده و بدون شک انتشار اوراق تبعی در افزایش اعتماد سهامداران و رونق بازار سهام اثرگذار خواهد بود.

مدیرعامل تامین سرمایه کاردان در گفت و گو با بورس24   اظهار داشت: انتشار اوراق تبعی در دستور کار برخی هلدینگ های بزرگ است که این اقدام بیمه سهام سهامداران قطعا در اطمینان بخشی به بازار اثر ویژه ای خواهد داشت.

مرادی با بیان این که اوراق تبعی به نوعی یک چشم انداز روشنى پیش روى سهام قرار می دهد، افزود: با توجه به اینکه اکنون قیمت سهام در بازار در نقطه ارزندگى قرار دارد و براى سرمایه گذارى جذاب است، بنابراین با در نظر گرفتن چنین مسایلى و حمایت هلدینگ ها و سایر بخش ها از بازار، عموم سرمایه گذاران مى توانند با وجود اطمینان خاطر نسبت به خرید سهام در بازار و سرمایه گذارى در بورس اقدام کنند.

به گفته وی، در وضعیت فعلى بازار سرمایه، انتشار اوراق تبعى از سوی هلدینگ ها مى توانند زمینه ساز افزایش بازگشت اعتمادها به بازار باشد تا با سایر اقدامات پازل بازگشت رونق به معاملات تکمیل شود.

او اظهار داشت: اکنون کمبود تقاضا مشکل بازار سهام است و معاملات بورس از این معضل رنج مى برد این در حالیست که  انتشار اوراق تبعى تا حدی این مشکل را برطرف می کند و تقاضا را به سمت بازار سوق می دهد.

مدیرعامل تامین سرمایه کاردان تصریح کرد: اعلام برنامه های حمایتی و توسعه ای از سوی سیاست گذاران در کنار اقداماتى مانند انتشار اوراق تبعى می تواند بر روند معاملات بازار تاثیرگذار باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در وضعیتى فعلى معاملات بورس، یکی از نگرانى های بازار این است که سه ماه دیگر موعد تنظیم بودجه است و اکثر فعالان بازار نگران این مساله هستند که دولت اقدام به افزایش قیمت نهاده هاى تولید براى شرکت ها کند. در این میان نگرانى دیگر فعالان بازار قطع احتمالى گاز شرکت هایى مانند شرکت پتروشیمى و نیز تجدید نظر در حقوق مالکانه معادن است که وجود این نگرانى ها باعث شده تا شاهد حضور عموم مردم در بازار نباشیم.

مرادی افزود: در این میان نرخ دلار به عنوان یکی از عوامل اثر گذار بر روند معاملات اکنون تعیین تکلیف شده و مشکل چندانى در خصوص نوسان شدید آن وجود ندارد، در صورت رفع برخى دیگر از معضلات مى توان شاهد روزهاى خوش در بازار بود.

او گفت: با مجموعه هایى که در ارتباط هستیم اعلام کرده ایم از آمادگى کامل برخورداریم تا با کمک بورس تهران و فرابورس مجوز انتشار اوراق تبعى را در کوتاه ترین زمان اخذ کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24