Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برای امروز انتظار چندانی از بازار نیست. رسیدن به روزهای پایانی هفته، انتظار برای تعیین نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا و اثرات آن بر بازار کامودیتی، گوش به زنگ اخبار نیویورک، انتظار انتشار گزارش عملکرد نه‌چندان خوب ماهانه از شرکت‌های بزرگ و رسیدن به یک هفته نیمه تعطیل، از جمله دلایلی هستند که مانع از رشد بازار خواهند شد.

پیش‌بینی وضعیت بورس 30 شهریور 1401 / آخرین روز تابستان

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : بورس تهران معاملات روز گذشته را متعادل و با رگه‌های ضعیفی از عرضه آغاز کرد و تقریبا با همین فرمان تا میانه‌های ساعت بازار به کار خود ادامه داد اما با ورود به نیمه دوم معاملات، رفته‌رفته با تضعیف طرف تقاضا تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا و عدم انتشار اخبار مثبت سیاسی، فروشندگان بر بازار مسلط شدند و یک افت نزدیک به 7 هزار واحدی دیگر را به دماسنج اصلی بازار تحمیل نمودند تا شاخص یک گام دیگر به سطح حمایتی یک میلیون و 350 – 360 هزار واحدی نزدیک‌تر شود. متاسفانه ارزش معاملات ضعیف است و همین موضوع عدم تمایل سرمایه‌گذاران به حضور در بازار را نشان می‌دهد.

البته در این بین به دو نکته ظریف باید اشاره داشت. نکته اول اینکه تعداد نمادهای دارای صف فروش در بازار بسیار محدود بوده و ارزش صفوف رقم چندان بااهمیتی نیست. و نکته مهم دوم اینکه، اگرچه سمت تقاضا حرف چندانی برای گفتن ندارد اما به هر جهت خریدارانی هم که قصد ورود به برخی از سهام ارزنده را دارند، در هر قیمتی موفق به خرید حجم به میزان دلخواه نمی‌شوند. در واقع هر دو سمت عرضه و تقاضا ضعیف است اما از آنجایی که خریداران برای ورود تعجیل نمی‌کنند و با وسواس در حال جمع‌آوری سهم از بازار هستند، می‌بینیم که بازار به شکل فرسایشی در حال ادامه اصلاح و عقب‌گرد است.

اما برای امروز هم انتظار چندانی از بازار نیست. رسیدن به روزهای پایانی هفته، انتظار برای تعیین نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا و اثرات آن بر بازار کامودیتی، گوش به زنگ اخبار نیویورک، انتظار انتشار گزارش عملکرد نه‌چندان خوب ماهانه از شرکت‌های بزرگ و رسیدن به یک هفته نیمه تعطیل، از جمله دلایلی هستند که مانع از رشد بازار خواهند شد. بورس تهران تابستان خوبی را پشت سر نگذاشت و باید دید در فصل خزان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24