در خبری که روز دوشنبه همین هفته در سیدنی مورنینگ هرالد- رسانه خبری استرالیایی- منتشر شد، آمده که شرکت رسانه ای نتفلیکس تصمیم به توقف بسیاری از امور تبلیغاتی از جمله قمار، سیاست، و نیز معاملات رمزارزها در سیستم پخش آنلاین گرفته است.
بورس24 : در خبری که روز دوشنبه همین هفته در سیدنی مورنینگ هرالد- رسانه خبری استرالیایی- منتشر شد، آمده که شرکت رسانه ای نتفلیکس تصمیم به توقف بسیاری از امور تبلیغاتی از جمله قمار، سیاست، و نیز معاملات رمزارزها در سیستم پخش آنلاین گرفته است.
در نسخه جدید تبلیغات رمزارز نتفلیکس دیگر خبری از کالاهای مربوط به کودکان نخواهد بود. منابع خبری گفته اند که این شرکت محدودیت هایی را در زمینه تبلیغات محصولات دارویی بر اساس پلتفرم رمزارز نیز اعمال خواهد کرد. مسئولان نتفلیکس دلیل تصمیم خود را ماهیت پرخطر معاملات رمزارز و تأثیرگذاری بیش از اندازه تبلیغات این محصولات ذکر کرده اند.
ممنوعیت در حوزه دارایی های دیجیتال امر جدید نیست. در سال 2018، متا، یکی از بزرگترین رسانه های اجتماعی تبلیغات رمزارز را در سراسر پلتفرم خود ممنوع نمود. البته، در سال بعد آن را آزاد کرد. سال گذشته نیز شرکت آلفابت، شرکت مادر گوگل، ممنوعیت هایی از این دست را اعمال کرد. این شرکت بعدها پس از اعمال برخی تغییرات، دوباره فعالیت تبلیغاتی در این حوزه را آزاد کرد. در تایلند نیز اخیرا ممنوعیت هایی در خضوص تبلیغات رمزارز به اجرا گذاشته شده است.
برای دیدن جدیدترین تحلیل های بورسی روی لینک کلیک کنید↪️
برای اطلاع از اخبار افت بورس روی لینک کلیک کنید ↪️
برای اطلاع از مجامع بورسی روی لینک کلیک کنید.↪️
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.