Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

میرچولی مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در برنامه زنده چبورس تاکید کرد: به منظور افزایش ارزش و قیمت سهم پرسپولیس در بازار سرمایه، برنامه هایی با مشارکت بازیکنان و مشورت بازارگردان ها اخذ شده و اجرایی می شود...

اجرای برنامه و تمهیداتی برای ارزندگی و رشد سهم پرسپولیس

بورس24 : میرچولی گفت: به منظور افزایش ارزش و قیمت سهم پرسپولیس در بازار سرمایه، برنامه هایی با مشارکت بازیکنان و مشورت بازارگردان ها اخذ شده و اجرایی می شود.

درس آموزی از استقلال

امید میرچولی مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه زنده چبورس امروز سه شنبه (15 شهریور)، نماد پرسپولیس در فرابورس را برای علاقمندان و مخاطبان بورس24 تحلیل و بررسی کرد.

وی با اشاره به روند غیر قابل پیش بینی نماد استقلال در بازار سرمایه اظهار داشت: تجربه از بازگشایی باشگاه استقلال کمک کرد تا سهم پرسپولیس واقعی تر بازگشایی شود.

میرچولی ادامه داد:با تهمیداتی و هماهنگی ها انجام شده با بازارگردان ها تاثیر به سزایی در افزایش سهم دارد.

صرف هزینه با نظر ناظر

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به مخاطبان این برنامه زنده مبنی بر هزینه کرد 400 میلیارد تومانی  باشگاه برای این فصل  گفت:  فهرست این هزینه ها با نهایی شدن به اطلاع سهامداران می رسد.

وی افزود: تامین هزینه ها بابت مسایلی روتین بوده که همواره انجام می شود و اکنون به دلیل ورود به بازار سرمایه، نیاز بوده تا شفاف سازی بیشتر و اعلام شد، بنابراین هزینه ها  بیشتر دیده و شنیده می شود.

میر چولی تاکید کرد: تمامی هزینه ها با هماهنگی نهادهای ناظر انجام می گیرد.

وی در ادامه و با تاکید بر اخذ 350 میلیارد تومان از پذیره نویسی پرسپولیس گفت: بخشی از این درآمد رای پرداخت بدهی ها صرف شد.

بخشودگی بدهی مالیاتی

وی عمده بدهی امروز پرسپولیس را بابت مالیات دانست و گفت: در حال رای زنی برای بخشودگی بوده و به زودی مباحث مرتبط با بدهی مالیاتی ، حل و فصل خواهد شد.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره بر اینکه تا به امروز تجربه ورود  باشگاه های ورزشی به بازار سرمایه در ایران را نداشته ایم ادامه داد: در این شرایط رفتار و امتیازات ورزشکاران برارزش  سهم اثر دارد و از آنجایی که

سهام نیز از رفتار بازار سرمایه متاثر می شود؛ بنابراین اگر اقبال سهامداران به این سهم خوب باشد می توان روند خوب و روبه رشدی  را شاهد بود.

اثرگذاری بازیکنان

وی تاکید کرد: امتیازات و بازی خوب ورزشکاران  و بازیکنان نیز بر سهم پرسپولیس اثرگذاری خواهد داشت.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در ادامه به یکی دیگر از منابع درآمدی این باشگاه اشاره کرد و گفت: به زودی حق پخش تعیین تکلیف می شود و به عنوان مطالبه سهامداران به شمار می رود.

میرچولی یادآور شد: همچنین منابعی درآمدی جدیدی از محل تبلیغات اسپانسری را خواهیم داشت.

هلدینگ پرسپولیس

وی با تاکید بر اینکه با مدیریت سهام می توان از قدرت و بازار سرمایه استفاده برای سود و درامد باشگاه پرسپولیس استفاده کرد افزود: درصدد بوده تا برای افزایش ارزش این سهم هلدینگی در باشگاه پرسپولیس افتتاح شود.

میرچولی در ادامه یادآور شد: بلوک پرسپولیس باید  فروخته و عرضه شود که دیرکرد این عرضه ناشی از مشکلات ساختاری بوده و هم اکنون در فرایند شفاف سازی به سر می برد.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس منفعت و سود این باشگاه را مختص به تمامی همراهان این باشگاه دانست و گفت: حق باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان و طرفداران است که از منفعت بازار سرمایه بهره ببرند.

برای دیدن جدیدترین تحلیل های بورسی روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اخبار افت بورس روی لینک کلیک کنید ↪️

برای اطلاع از مجامع بورسی روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24