به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت بیسکویت گرجی اعلام نمود نظر به قدمت بیش از 60 ساله این شرکت در صنعت غذا و تولید محصولات متنوع و مختلف در طی این سالها و با دارا بودن واحد های پویا در آزمایشکاه و طرح و توسعه (R&D ) در طی سالها محصولات متنوع و مختلفی را تولید کرده همواره در حال تحقیق و مطالعه برروی بازار هدف ، پوشش سلیقه گروه های هدف مشتریان و بررسی رقبا و ... بوده است لذا بر اساس قوانین داخلی شرکت ، هر نوع تغییر و محصولات موجود که با رویکرد ارتقا محصول از قبیل تغییر سایز ، وزن ، طعم ، بسته بندی ، طرح روی لفاف ، تغییر برروی در مغزها و ... انجام شود بهبود نامیده شده و محصول جدیدی قلمداد نمیگردد و از طرفی محصول تولیدی جدید در صورتیکه در سبد فعلی محصولات شرکت وجود نداشته باشد تحت عنوان محصول جدیدی اعلام می گردد.

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت بیسکویت گرجی اعلام نمود نظر به قدمت بیش از 60 ساله این شرکت در صنعت غذا و تولید محصولات متنوع و مختلف در طی این سالها و با دارا بودن واحد های پویا در آزمایشکاه و طرح و توسعه (R&D ) در طی سالها محصولات متنوع و مختلفی را تولید کرده همواره در حال تحقیق و مطالعه برروی بازار هدف ، پوشش سلیقه گروه های هدف مشتریان و بررسی رقبا و ... بوده است لذا بر اساس قوانین داخلی شرکت ، هر نوع تغییر و محصولات موجود که با رویکرد ارتقا محصول از قبیل تغییر سایز ، وزن ، طعم ، بسته بندی ، طرح روی لفاف ، تغییر برروی در مغزها و ... انجام شود بهبود نامیده شده و محصول جدیدی قلمداد نمیگردد و از طرفی محصول تولیدی جدید در صورتیکه در سبد فعلی محصولات شرکت وجود نداشته باشد تحت عنوان محصول جدیدی اعلام می گردد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.