Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سمیه محمدی مدیر محصول پروژه توثیق الکترونیکی در شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی، در برنامه زنده چبورس از جزئیات نحوه دریافت وام با وثیقه گذاری سهام برای علاقمندان  و مخاطبان بورس 24 گفت و اظهار داشت...

جزئیات نحوه دریافت وام با وثیقه گذاری سهام

بورس24 : محمدی مدیر محصول پروژه توثیق الکترونیکی در برنامه زنده چبورس گفت: اقلام گوناگون وام و تسهیلات از وثیقه گذاری سهام پرداخت می شود.

سبقه 12 ساله

سمیه محمدی مدیر محصول پروژه توثیق الکترونیکی در شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی در برنامه زنده چبورس از جزئیات نحوه دریافت وام با وثیقه گذاری سهام برای علاقمندان  و مخاطبان بورس24 گفت و اظهار داشت: این اقدام جدید نبوده به طوری که وثیقه گذاری سهام برای اخذ وام از 12 سال گذشته وجود داشته است. 

وی با شاره به تامین نیاز و سلایق گوناگون دریافت کنندگان تسهیلات از طریق توثیق سهام ادامه داد: اقلام گوناگون وام و تسهیلات از وثیقه گذاری سهام پرداخت می شود به طوری که نیاز درخواست کنندگان مرتفع گردد.

محمدی با تاکید بر نحوه مدیریت سهم وثیقه شده و اعمال برخی محدودیت ها افزود: از زمانی تعلق  وام به درخواست کننده، کاربر نمی تواند به پرتفوی مورد نظر دسترسی داشته باشد اما مدیریت را در اختیارخواهد داشت.

تجربه خوب

مدیر محصول پروژه توثیق الکترونیکی در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درخصوص میزان، نحوه و نوع تهسلات پرداختی گفت: میزان سود این تهسیلات به  بانک مورد نظر مربوط می شود و نهاد پولی تصمیم خواهد گرفت.

وی با اشاره به سابقه ارائه چنین تسهیلاتی یادآور شد: در این زمینه  تجربه خوبی را شاهد بوده که مربوط به سهامداران عدالت می شود به طوری این بخش توانستند معادل  50 درصد سهم خود برای اخذ وام وثیقه کرده و تسهیلات دریافت کنند.

محمدی خبرداد: وجه نقد، کارت اعتباری و... مدل و ابزارهای پرداخت این تسهیلات به شمار می رود که در نزد هر بانکی متفاوت خواهد بود.

بانک پیشروی ملی

مدیر محصول پروژه توثیق الکترونیکی در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با تاکید بر اینکه بانک ملی به عنوان اولین بانک در این زمینه پیش قدم شده است گفت: تاکنون سه بانک به این موضوع ورود پیدا کرده و زیریاخت هایی را به وجود آورده اند.

وی یادآور شد: برای دریافت این وام نیاز به داشتن شرایط عمومی و به صورت تخصصی نیز داشتن سجام، پرکردن اطلاعات در پلتفرم  مربوطه الزامی است.

محمدی خبر داد: این موضوع از 2 هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

سهم غیر قابل فروش

مدیر محصول پروژه توثیق الکترونیکی در شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی با اشاره بر اینکه سهم وثیقه شده برای دریافت وام غیر قابل فروش خواهد شد گفت:  سهامدارانی  که از این روش  تسهیلات اخذ کرده اند؛  نمی توانند سهم مورد نظر را به فروش رسانند.

محمدی در خصوص دریافت کنندگان وام از سهام عدالت اظهار کرد: تا به امروز 6 هزار رفع توثیق درخصوص سهام عدالت انجام شده به طوری که سهامداران عدالت نیز می توانند به همین روش درخواست وام کنند.

وی با اشاره بر اینکه وام سهامداران عدالت به صورت کارت اعتباری خرید بانک ملی بوده  و می توانند با وثیقه کردن سهام ، سود و عایدات خود را دریافت کنند گفت:  سهامدارانی که سهام خود را وثیقه کرده اند؛ می توانند از سود، حق رای و... نیز استفاده کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24