Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

دهقان: نیمه دوم امسال تغییرات را خواهید دید بورس 24 - مدیر عامل مدیریت فناوری بورس، امروز سه شنبه (11 مرداد) با حضور در یک برنامه زنده گفت: با توجه به نیاز سهامداران و فعالان بازار سرمایه، سایت tsetmc به روز رسانی شده و پلتفرم جدید آن نیز...

سایت Tsetmc جدید به بازار می آید

بورس24دهقان گفت: با توجه به نیاز سهامداران و فعالان بازار سرمایه، سایت tsetmc به روز رسانی شده و پلتفرم جدید آن با سرعت بالاتر و تکنولوژی برتر به نمایش در خواهد آمد.

تکنولوژی نوین و سرعت بیشتر

روح الله دهقان مدیرعامل مدیریت فناوری بورس  امروز سه شنبه (11 مرداد) با حضور در برنامه زنده چبورس با اشاره بر حذف tsetmc و اختلات به وجود آمده در نمایش این سایت به مخاطبان برنامه زنده چبورس اظهار داشت: رفع اختلالات زیرساخت ارتباطات بین مراکز داده منجر به ایجاد اشکال در این سایت شده است.

وی با تاکید بر ارائه نسخه جدید سایت tsetmc و نمایش آن برای برخی از کاربران ادامه داد: سایت جدید دارای تکنولوژی و سرعت بهتری خواهد بود.

دهقان یادآور شد: ریسک در خصوص استفاده از این سایت و تمامی حوزه تکنولوژی وجود دارد و نیازمند بوده تا این ابزار در هر بازه زمانی، بروزرسانی شود.

شکست انحصار

مدیریت فناوری بورس در خصوص قطعی و مدیریت اینترنت گفت: ارائه دهنده این زیرساخت یک شرکت واحد بوده و حتی اگر کاربر، چند سرورنیز در اختیار داشته باشید باز هم راهکاری به جهت عدم قطعی وجود ندارد.

وی پیشنهاد داد: از این رو  مشکل مذکور از سمت بخش بالا دستی و سیاستگذار حوزه فناوری باید حل و فصل شود.به همین منظور بهتراست تا انحصار در این موضوع برای ارائه سرویس از بین رود.

دهقان  تکنولوژی مورد استفاده از سایت کنونی را مربوط به 12 سال گذشته عنوان کرد و افزود: به جهت  تسهیل کاربری و عدم تغییرات ناگهانی ، فعلا تکنولوژی و سرعت سایت به روز رسانی شده است.

وی تاکید کرد: تغییرات در ظاهر سایت به زمانی دیگر موکول شده زیرا تغییرات در ظاهر سایت اقدام لحظه ای به شمار نمی رود.

رونمایی بعد از آزمون

مدیریت فناوری بورس با اشاره به رفع مشکلات و اجرای آزمون و خطا بر سایت جدید tsetmc گفت: هم اکنون نسخه های جدید ظاهری به صورت اختیاری به  برخی کابران ارائه  شده به طوری که  بعد از چندین آزمون خطا نسخه اصلی ارائه و رونمایی می شود.

دهقان اعلام کرد: کابران و فعالان بازار سرمایه از نیمه دوم امسال تغییرات ظاهری سایت را شاهد خواهند بود. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24