Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حمید اسکندری مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت  و آموزش بورس در نشست خبری امروز شرکت در جمع خبرنگاران گفت:  انتشار صورت‌های مالی شرکت برای نخستین بار طی امسال رخ داد که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته گزارش کامل و بی‌نقص از عملکرد حسابرس منتشر شد.

مراکز آزمون مدارک حرفه ای بازار سرمایه به 10 عدد می رسد

بورس24 : حمید اسکندری مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت  و آموزش بورس در نشست خبری امروز شرکت در جمع خبرنگاران گفت:  انتشار صورت‌های مالی شرکت برای نخستین بار طی امسال رخ داد که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته گزارش کامل و بی‌نقص از عملکرد حسابرس منتشر شد.

وی گفت:  با توجه به افزایش تعداد سهامداران طی دو سال گذشته و نیز تغییر ترکیب سهامداران لازم بود تا حوزه فرهنگ سازی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و از این طریق با عموم مردم در ارتباط باشیم که با توجه به این اتفاق، حوزه سواد مالی یکی از اولویت‌های این شرکت بود و در این خصوص شاهد اجرای برنامه‌های جدی و کارآمد بودیم.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس  در خصوص تغییر نام و اساسنامه شرکت گفت: با توجه به برگزاری مجمع، هنوز ثبت قانونی آن اتفاق نیفتاده است و به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه نشده است. طبق مصوبات مجمع،   تغییر نام در شرکت داشته ایم  که به شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس تغییر نام داده است و هم بخش هایی از اساسنامه شرکت اصلاح شده است.

وی گفت:  ماموریت اطلاع رسانی که از اساسنامه حذف شده بود مجدداً به اساسنامه اضافه شد. در آینده نزدیک و شاید کمتر از یک ماه دیگر کارهای قانونی آن اتفاق بیفتد اطلاع رسانی نهایی هم اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره آموزش بورس جزو نخستین اقداماتی بود که در نوروز سال ١٤٠١ در اراضی عباس آباد برگزار شد و در صدد هستیم تا اجرای این برنامه‌ها را ادامه دهیم.

وی در خصوص عدم حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: در مورد عدم حضور ما در نمایشگاه، انتظاری که از برگزاری این رویداد با این هزینه ها و اختصاص منابع می‌رفت،  به نظر می‌رسد که بازگشتی نداشت،مجموعه ارکان بازار سرمایه، بر این اعتقاد بودند که سازوکار و رویکرد  در نمایشگاه باید تغییر کند.

وی افزود: مجری هم پیگیر کار بود اما، توان فنی کار را نداشتن، شاید در دوره های بعدی با اصلاحات ، نه تنها شرکت اطلاع رسانی بلکه مجموعه ارکان هم تمایل به شرکت  داشته باشند،  به شرطی که مجموعه ای که به نمایشگاه اختصاص پیدا می‌کند  به اندازه آورده برای ارکان باشد.

مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس به گسترش ارتباط بازار سرمایه با شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: برای گسترش ارتباط‌ها برای این زمینه برنامه‌هایی را در نمایشگاه کیش در نظر گرفتیم تا توانایی  بازار سرمایه در خصوص شرکت‌ها افزایش یابد و تامین مالی آنها انجام شود.

وی گفت: بر اساس تعداد نهاد های مالی که نیازمند مدارک حرفه ای هستند، در حال برنامه ریزی هستیم که تا ده منطقه این مراکز آزمون را توسعه بدهیم ، در حال حاضر سه مرکز راه اندازی شده، مرکز چهارم تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، مابقی مراکز هم بر همین اساس پیش می‌رویم و بر اساس تعداد کارگزاری ها، نهاد های مالی که در هر منطقه مستقر هستند و نیازی که در هر مرکز برای داشتن گواهینامه حرفه‌ای دارند، آزمون برگزار می‌کنیم، برای اینکه بتوانیم یا هزینه  سفر را کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس ادامه داد: در تاریخ ۲۰ مردادماه مرکز آزمون کرمان راه‌اندازی می‌شود و جنوب شرق کشور را با این مرکز پوشش خواهیم داد.

وی گفت: امیدوارم تا پایان سال به ۱۰ مرکز در کل کشور دست پیدا کنیم تا از این طریق مسافت را برای مردم در راستای تست و آزمون کاهش دهیم.

اسکندری گفت: اکنون در حال ساماندهی تمدید گواهینامه‌ها هستیم و این اقدام به‌زودی در سامانه مربوطه اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت در خصوص توسعه مدیریت و آموزش و  عدم تطابق کامل نیاز بازار با گواهینامه اعتباری  گفت: در تلاشیم تا در آینده با استفاده از فعالان بازار آزمون‌های حرفه‌ای  را با نیاز بازار بازبینی کنیم. در این تغییرات، بازبینی‌هایی را در گواهینامه‌ها خواهیم داشت که آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: اکنون جذب دانش‌پذیر در دانشگاه علامه طباطبایی، خوارزمی و مرکز مدیریت صنعتی انجام می‌شود، در این زمینه دانشگاه الزهرا تقاضایی داشته که مدارک را در اختیار آنها قرار دادیم تا شاهد برگزاری این دوره‌ها در این مراکز باشیم.

اسکندری گفت: موافقت اصولی برای راه‌اندازی ۲ مرکز در تهران و نیز دو مرکز در شهرستان انجام شده تا این چهار در کار دیگر مراکز به برگزاری دوره MBA بپردازند.این مرکز تماس با قابلیت پاسخگویی سه میلیون مردم راه‌اندازی شد که بر اساس نیاز بازار این قابلیت وجود دارد که تعداد در نظر گرفته شده را افزایش دهیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24