Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در شرایط عادی نه تنها گزارش‌های 3 ماهه می‌تواند در بسیاری از نمادها اوضاع معاملات را دگرگون کند بلکه اگر وضعیت روانی بازار مناسب باشد می‌تواند به تسریع روند صعودی قیمت‌ها منتهی شود. از طرف دیگر پس از آتش‌بازی شرکت‌ها در صورت‌های مالی 3 ماهه، بازار به استقبال گزارش عملکرد تولید و فروش تیر ماه خواهد رفت. از امروز به مدت یک هفته بازار میزبان اطلاعات کدال و برگزاری مجامع شرکت‌ها خواهد بود و پس از آن نیز معامله‌گران با در دست داشتن اطلاعات دقیق‌تر می‌توانند برای خرید و فروش سهام در بازار برنامه‌ریزی نمایند.

پیش‌بینی وضعیت بورس 29 تیر 1401 / سوت و کور

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته در غیاب بسیاری از بزرگان و صاحب‌نظران، نسبتا متعادل و طبق روال عادی برنامه بی‌رمق و کم حجم بود. در این روز شاخص کل اگرچه نیمه نخست را با رشد جزئی پشت سر گذاشت اما در نهایت بازگشت برخی از نمادهای بزرگ نظیر کگل، نوری و فخوز با افت قیمت به تابلوی معاملات موجب شد تا شاخص کل ترک عادت نکرده و با افت کمتر از 1.000 واحدی به کار خود خاتمه دهد. در این روز ارزش معاملات به 2.000 میلیارد تومان رسید و رقمی بالغ بر 300 میلیارد تومان پول از تالار شیشه‌ای خارج شد.

در حال حاضر بررسی متغیرهای عمده شکل‌دهنده به رفتار خریداران و فروشندگان حکایت از آن دارد که بازار سهام در راستای حفظ وضع موجود، یعنی ماندگار کردن قیمت‌ها در سطوح فعلی از قوت چندانی برخوردار نیست. این ضعف در حالی در قیمت‌های سهام به وقوع پیوسته که بررسی گزارش‌های ارائه ‌شده به تارنمای کدال حکایت از آن دارد که عملکرد شرکت‌ها در 3 ‌ماهه نخست بهار خوب بوده و تا حدودی نگرانی‌ها نسبت به تکرار افت حاشیه سود ناخالص شرکت‌ها مشابه با آنچه در گزارش‌های 12 ماهه رخ داده بود، برطرف شده است.

در واقع بنا بر آنچه سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بازار سهام و کارشناسان می‌گویند، در شرایط عادی نه تنها این گزارش‌ها می‌تواند در بسیاری از نمادها اوضاع معاملات را دگرگون کند بلکه اگر وضعیت روانی بازار مناسب باشد می‌تواند به تسریع روند صعودی قیمت‌ها منتهی شود. از طرف دیگر پس از آتش‌بازی شرکت‌ها در صورت‌های مالی 3 ماهه، بازار به استقبال گزارش عملکرد تولید و فروش تیر ماه خواهد رفت. از امروز به مدت یک هفته بازار میزبان اطلاعات کدال و برگزاری مجامع شرکت‌ها خواهد بود و پس از آن نیز معامله‌گران با در دست داشتن اطلاعات دقیق‌تر می‌توانند برای خرید و فروش سهام در بازار برنامه‌ریزی نمایند.

اما در حوزه سیاسی هم سفر رئیس‌جمهور روسیه به کشورمان را داریم. بعید است این سفر اخبار تاثیرگذاری برای بازار داشته باشد اما به هر جهت حواشی آن ممکن است در نوسانات امروز بازار موثر باشد. لذا برای امروز معاملات نوسانی و کم‌رمق مورد انتظار است و البته قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته و ترس از بابت نوسانات بازارهای جهانی، عاملی برای احتیاط معامله‌گران خواهد بود.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24