Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سهم شرکت هایی همانند تپسی باید در بازار سرمایه افزایش یابد دکتر عشقی رییس سازمان بورس در نشست «شرکت های دانش بنیان، بازار سرمایه، دورنمای آینده با مد نظر قرار دادن پذیرش و عرضه اولیه تپسی عنوان کرد: پذیرش تپسی به عنوان یک شرکت کاملا مبتنی بر فناوری، آغازی بر پذیرش شرکت های دانش بنیان است و لازم است...

رییس سازمان بورس: شرکت‌ های دانش بنیان باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند

بورس24 : مجید عشقی نشست «شرکت های دانش بنیان، بازار سرمایه، دورنمای آینده» را آغازی برای گفتمان سازی میان بازار سرمایه و شرکت های دانش بنیان برشمرد و تصریح کرد: مقایسه شرکت‌ ها در کشور با شرکت‌ های بزرگ در سطح جهانی، حکایت از دارایی محور بودن عمده شرکت‌ ها در ایران دارد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: ۳۰ شرکت بزرگ بورسی در کشور، دارایی محور هستند و جای خالی شرکت های دانش بنیان مبتنی بر فناوری در صدر فهرست شرکت های بزرگ بورسی مشاهده می شود.

او اظهار امیدواری کرد: امید می رود فعالان این صنعت تلاش خود را انجام دهند و سیاستگذاران هم این مجال را فراهم کنند تا شرکت‌ های دانش بنیان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.

او با اشاره به ظرفیت های موجود در بازار سرمایه برای این منظور، ابراز کرد: موضوع عرضه اولیه کردن شرکت های دانش بنیان و ایجاد نقدشوندگی برای این شرکت ها روندی است که در بازار سرمایه آغاز شده است.

دکتر عشقی با مدنظر قرار دادن پذیرش و عرضه اولیه تپسی عنوان کرد: پذیرش تپسی به عنوان یک شرکت کاملا مبتنی بر فناوری، آغازی بر پذیرش شرکت های دانش بنیان است و لازم است سهم این دست از شرکت ها در بازار سرمایه افزایش یابد.

او با اشاره به تامین مالی برای شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه اذعان کرد: لازم است مقررات جدیدی در این رابطه ایجاد شود تا ابزارهایی همانند انتشار اوراق برای شرکت های دانش بنیان و شرکت های مبتنی بر فناوری هموار شود. 

برای گرفتن سبد سهام پیشنهادی  خود روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24