Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

قائم مقام شستا در بازدید از مس باهنر گفت: تلاش مدیران و کارکنان شرکت هایی همچون مس شهید باهنر علاوه بر ایجاد رونق در اقتصاد کشور، در تامین معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوارِ بازنشسته مستمری بگیر و بیمه شده تامین اجتماعی نیز نقشی موثر خواهد داشت...

بازدید قائم مقام شستا از مس باهنر

بورس24 : قائم مقام شستا در بازدید از مس باهنر گفت: تلاش مدیران و کارکنان شرکت هایی همچون مس شهید باهنر علاوه بر ایجاد رونق در اقتصاد کشور، در تامین معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوارِ بازنشسته مستمری بگیر و بیمه شده تامین اجتماعی نیز نقشی موثر خواهد داشت. 

در جریان بازدید مقامات عالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از این مجموعه ،که با حضور زه تابیان قائم مقام شستا، عباس زاده معاون راهبری هلدینگها، حسینی مدیرراهبری هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و سلیمی مدیر راهبری هلدینگ صدرتامین انجام شد، زه تابیان عضو هیئت مدیره و قائم مقام شستا با حضور در جمع مدیران و کارکنانِ مس، از تلاش های آنان به خصوص در شرایط تحریم و کرونا قدردانی کرد و افزود به دلیل عضویت مس شهید باهنر در هلدینگ تاصیکو که درصد بالایی از آن  به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) اختصاص دارد؛ هر خلاقیت و ابتکاری که به سودآوری این مجموعه بیانجامد اثری مستقیم بر معیشت حدود ۴۰ میلیون خانوار تحت پوشش تامین اجتماعی خواهد داشت و ان‌شاالله از باقیات الصالحات کارکنان و مدیران خلاقِ این مجموعه به شمار می آید. 

زه تا بیان از  کارکنان بخش های مختلف مس شهید باهنر خواست با نگاه به آینده، فعالیتهای سازنده را در دستور کار خود قرار دهند تا پس از دوره خدمتی آنها دیگران نیز بتوانند از ثمره خدمات ایشان استفاده کرده و برای رشد و پیشرفت مجموعه ، برنامه ریزی کنند.

در این نشست همچنین عباس زاده معاون راهبری هلدینگها، ریل گذاری و ایجاد زیرساخت های مناسب برای گسترش فعالیت ها، در مجموعه مس شهید باهنر را مطلوب توصیف کرد و افزود: همدلی مثال زدنی بین همکاران این مجموعه که موجب حفظ آرامش و در عین حال افزایش بهره وری در شرکت شده است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی همچنین از برگزاری مناسب مجمع عمومی شرکت،  تشکر کرد و خواستار برنامه ریزی در خصوص استفاده از ظرفیت سازمان تامین اجتماعی و شرکتهای ملی مس و ایمیدرو برای حضور مستقیم وفعال در حوزه معدنی شد

عباس زاده با تأکید بر اهمیت حضور مستقیم صنایع مس شهید باهنر در بخش معدن گفت: اگر چه در گذشته انجام اینگونه اقدامات با سهولت بیشتری همراه بود اما امروز هم  میتوان با استفاده از ظرفیت ها، این امکان ارزشمند را در اختیار گرفت.

گفتنی است، در جریان این بازدید، ضیائی مدیر عامل شرکت ضمن تشکر از حضور مقامات عالی شستا برای حضور در مجتمع مس باهنر، به ارائه گزارشی از افتخارات این شرکت در سال های اخیر پرداخت و اعلام کرد: خدارا شاکریم که با همت و همدلی بوجود امده در مس باهنر، علیرغم تحریم های ظالمانه، شاهد روند روبه رشد فعالیت ها در بخش های مختلف تولید، فروش، صادرات و ...بوده ایم .

وی به رشد چشمگیر صادرات شرکت اشاره کرد و افزود: درصد رشد عملکرد صادرات سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن ۳۷۳ درصد و رشد سود خالص سال گذشته نسبت به دو سال قبل ۱۰۴ درصد بوده است. 

بر اساس این گزارش مقامات عالی شستا در اولین برنامه خود پس از ورود به کرمان با حضور درگلزارشهدای این شهر و مزار سرداردلها حاج قاسم سلیمانی به مقام والای شهدا بویژه این شهیدِ عزیز و همراه دیرینش حسین پور جعفری ادای احترام کردند.

بر اساس این گزارش بازدید از خطوط تولیدی مس شهید باهنر، برنامه دیگر مقامات عالی شستا در صنایع مس بود که در هر بخش توضیحات مربوطه توسط مسئولان، ارائه شد. 

عکس

منبع خبر: روابط عمومی مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24