Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سرویس سفر و گردشگری اپلیکیشن «اوانو» راه‌اندازی شد و کاربران می‌توانند با مراجعه به این سرویس از خدماتی همچون «خرید بلیط» و «رزرو هتل» بهره‌مند شوند. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن اوانو سرویس سفر و گردشگری تحت عنوان «اوانو سفر» به این اپلیکیشن اضافه شد تا در کنار سرویس‌های خرید شارژ، خرید بسته، پرداخت قبض، خرید فروشگاهی و کارت گیفت، به‌عنوان ششمین سرویس اصلی اوانو قرار بگیرد. سرویس سفر و گردشگری اوانو در حال حاضر دارای سه خدمت بلیط پرواز داخلی، بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل است و به زودی اجاره ویلا و اقامتگاه و همچنین رزرو تور مسافرتی نیز به این سرویس اضافه خواهد شد. از جمله ویژگی‌های سرویس سفر و گردشگری اپلیکیشن اوانو می‌توان به بخش‌های پیگیری رزرو، مشاهده سفارشات و پشتیبانی سفر اشاره کرد که فرآیند تهیه بلیط و رزرو هتل را برای کاربران ساده‌تر کرده است.

سرویس سفر و گردشگری اپلیکیشن «اوانو» راه‌اندازی شد

بورس24 : سرویس سفر و گردشگری اپلیکیشن «اوانو» راه‌اندازی شد و کاربران می‌توانند با مراجعه به این سرویس از خدماتی همچون «خرید بلیط» و «رزرو هتل» بهره‌مند شوند.

در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن اوانو سرویس سفر و گردشگری تحت عنوان «اوانو سفر» به این اپلیکیشن اضافه شد تا در کنار سرویس‌های خرید شارژ، خرید بسته، پرداخت قبض، خرید فروشگاهی و کارت گیفت، به‌عنوان ششمین سرویس اصلی اوانو قرار بگیرد.

سرویس سفر و گردشگری اوانو در حال حاضر دارای سه خدمت بلیط پرواز داخلی، بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل است و به زودی اجاره ویلا و اقامتگاه و همچنین رزرو تور مسافرتی نیز به این سرویس اضافه خواهد شد.

از جمله ویژگی‌های سرویس سفر و گردشگری اپلیکیشن اوانو می‌توان به بخش‌های پیگیری رزرو، مشاهده سفارشات و پشتیبانی سفر اشاره کرد که فرآیند تهیه بلیط و رزرو هتل را برای کاربران ساده‌تر کرده است.

منبع خبر: روابط عمومی اوانو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24