Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با توجه به عدم فروپاشی صف‌های خرید در نمادهای کوچک همچون نمادهای زراعت و غذایی و همچنین اتمام معاملات بسیاری از نمادها در قیمت‌هایی بالاتر از قیمت‌های پایانی امروز، به نظر می رسد بازار فردا در مدار مثبت آغاز به کار کند.

پیش بینی بورس فردا 21 اردیبهشت 1401/ ادامه رشد بازار با چند شرط

بورس24 : طی بازار امروز با سرایت بخشی از عرضه‌های دیروز به بازار امروز و با توجه به افت قیمت کامودیتی‌ها در مبادلات جهانی و همچنین اخبار در خصوص قطعی برق در صنایعی همچون فولادسازی، معاملات در عموم نمادهای بزرگ بازار در بازه‌های منفی آغاز گردید و شاخص کل تا نیمه‌های بازار با روندی نزولی دنبال شد. در نیمه دوم بازار اما با افزایش دوباره نرخ‌ها در بازارهای جهانی به ویژه نرخ نفت خام و البته با توجه به گارد صعودی نرخ دلار، با اقبال دوباره سرمایه‌گذاران به نمادهای کامودیتی محور و همچنین تداوم صف‌های خرید در نمادهای کوچک گروه غذایی و زراعت، شاخص کل بار دیگر از افت بازایستاده و درنهایت با روندی صعودی و البته افت اندک 0.04 درصدی کار خود را پایان داد.

حال با توجه به اصلاح صورت گرفته در شاخص دلار طی مبادلات امروز در بازارهای جهانی و احتمال نوسان رو به بالای قیمت کامودیتی‌ها، در صورت رخداد این سناریو برای روز آتی می‌توان رویکرد سهامداران به نمادهای بزرگ بازار را خوشبینانه و رو به جلو تصور نمود.

همچنین با توجه به عدم فروپاشی صف‌های خرید در نمادهای کوچک چون نمادهای زراعت و غذایی و همچنین اتمام معاملات بسیاری از نمادها در قیمت‌هایی بالاتر از قیمت‌های پایانی امروز، به نظر می رسد بازار فردا در مدار مثبت آغاز به کار کرده و شاهدی معاملاتی متعادل و احتمالاً رو به بالا در کلیت بازار بویژه در صنایع پرپتانسیل این روزها باشیم.

البته لازم به ذکر است پیش‌بینی فوق بر اساس اطلاعات حال حاضر بازار همچون عدم نوسانات منفی جدی در بازارهای جهانی و همچنین اخبار مثبت در خصوص قیمت‌گذاری سهام خودروسازها می‌باشد و هرگونه اخبار جدید به ویژه در خصوص نرخ حامل‌های انرژی و قطعی برق برای شرکت‌های بزرگ، می‌تواند بر روند کلی معاملات تأثیرگذار بوده و روند شاخص را تغییر دهد.

برای مشاهده متن کامل چشم انداز بازار فردا ایــــنــــجــــا کلیک کنید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24