Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

یک فعال صنعت لوازم خانگی گفت: تولید کنندگان لوازم خانگی اول اردیبهشت ماه لیست جدید قیمت‌ ها در سال جدید را به بازار عرضه می‌ کنند، اما...

قیمت‌ های جدید لوازم خانگی احساس شد!

بورس24 : یک فعال صنعت لوازم خانگی گفت: تولید کنندگان لوازم خانگی اول اردیبهشت ماه لیست جدید قیمت‌ ها در سال جدید را به بازار عرضه می‌ کنند؛ اما گرانی تا ۱۵ درصدی لوازم خانگی در بنکداری‌ ها نشان می‌ دهد تولید کنندگان، قیمت‌ های جدید را به توزیع کنندگان خود اعلام کرده اند.

این فعال صنعت لوازم خانگی با بیان اینکه لیست جدید قیمت کالا‌ها از اول اردیبهشت اعلام می‌شود، به اقتصاد ۲۴ گفت: بنکداران لوازم خانگی در هفته اخیر قیمت کالا‌ها را افزایش داده اند.

علی رجایی ادامه داد: ازآنجا که بنکداران در ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان لوازم خانگی اند، قبل از اینکه لیست جدید قیمت‌ها اعلام شود، از میزان افزایش قیمت مطلع شده و کالا‌های خود را از همین الان به قیمت جدید می‌فروشند. قیمت‌های جدید بنکداری‌های لوازم خانگی حاکی از گرانی ۱۵ درصدی لوازم خانگی از اردیبهشت ماه است. 

این فروشنده لوازم خانگی گفت: امسال با توجه به افزایش ۵۷ درصدی حقوق و همچنین افزایش تعرفه گمرکی و افزایش هزینه حمل و نقل، گرانی لوازم خانگی چیز عجیبی نیست. در این میان بازار کشش افزایش قیمت ندارد و تولید کنندگان نهایتا تا ۱۵ و نهایتا ۲۰ درصد توان افزایش قیمت دارند.

رجایی افزود: قیمت‌ های جدید لوازم خانگی در بنکداری‌ ها نشان می‌ دهد هیمالیا و الکترواستیل درصدد گرانی ۹ درصدی و جی پلاس ۱۵ درصدی محصولات خود هستند. افزایش قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی در ایران طبیعی است، زیرا بیمه، هزینه برق و آب و سایر مولفه‌ ها گران می‌ شود و از شرکت‌ های خصوصی نمی‌ توان انتظار داشت محصولات خود را گران نکنند. 

برای گرفتن سیگنال خرید امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای دیدن اخبار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از شرکت مشاور سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: اقتصاد ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24