Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

صندوق سرمایه گذاری سلام فارابی روز دوشنبه 22 فروردین ماه پذیره نویسی خواهد شد. نماد این صندوق که در گروه صندوق های سهامی قرار دارد، سلام است. متقاضیان می توانند از طریق کلیه کارگزاری های عضو بورس اوراق بهادار بدون محدودیت در این صندوق سرمایه گذاری کنند.

آغاز پذیره نویسی "سلام"؛ یک صندوق سهامی جذاب با ویژگی های منحصر به فرد

بورس24 : صندوق سرمایه گذاری سلام فارابی روز دوشنبه 22 فروردین ماه پذیره نویسی خواهد شد. نماد این صندوق که در گروه صندوق های سهامی قرار دارد، "سلام" است. متقاضیان می توانند از طریق کلیه کارگزاری های عضو بورس اوراق بهادار بدون محدودیت در این صندوق سرمایه گذاری کنند.

این صندوق دارای ویژگی های بااهمیتی است که آن را در نگاه سرمایه گذاران جذابتر می کند. از مهمترین خصوصیات صندوق سلام این است که نسبت به سرمایه گذاری مستقیم در سهام کارمزد کمتری دارد. در زمان بلوکه شدن وجه مشتری، سود آن مبلغ پرداخت خواهد شد. تضمین پرداخت سود 22 درصد سالانه تا زمان عرضه (بازه زمانی کمتر از یک ماه)، نقد شوندگی بهتر نسبت به صندوق سهامی، نداشتن کارمزد ابطال نسبت به صندوق های سهامی صدور و ابطالی و دامنه نوسان بیشتر نسبت به سهم (مثبت و منفی 10) از دیگر ویژگی های مهم صندوق سلام است.

نکته دیگر این که این صندوق کوچک است و امکان بازدهی بالا در شرایط عرضه اولیه را داراست. کم قیمت بودن هر واحد نسبت به صندوق های سهامی (هر واحد یک هزار تومان)، عدم محدودیت خرید، امکان خرید و فروش در لحظه، امکان واریز وجه (T+1) سریعتر نسبت به صندوق های صدور و ابطالی (T+2 و تا 7 روز هم امکان پذیر است) و همچنین تسهیل امکان مدیریت پورتفو برای مشتریانی که فرصت معاملاتی کافی را ندارند، از دیگر خصوصیات بااهمیتی است که درباره صندوق سلام می توان به آن اشاره داشت.

این صندوق جایگزین مناسبی برای سبدهایی با ارقام کوچک (مبالغ کمتر از یک میلیارد تومان) است که امکان سبدگردانی برای آن ها وجود ندارد.

گفتنی است مدیر صندوق سلام، سبدگردان فارابی و بازارگردان آن صندوق بازارگردانی الگوریتمی امید فارابی است.

برای گرفتن سهام پیشنهادی خود روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

برای دیدن نبض بازار بورس ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24